چرا وعده افتتاح مسکن مهر پردیس محقق نشد؟

در حالی قرار بود ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس هفته دولت امسال به اتمام برسد که این وعده شرکت عمران شهرهای جدید ایران محقق نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اسفندماه سال گذشته در مراسم افتتاح مسکن مهر پردیس گفته بود:‌ مسکن مهر پردیس جزو آخرین پروژه‌های این طرح بود که اواخر دولت دهم ساخت آنها آغاز شد. برای آماده‌سازی، محوطه‌سازی و دیوار حائل پروژه‌های افتتاح شده امروز در فاز ۱۱ شهر جدیدی پردی، وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را متحمل شده است.

بیشتر بخوانید:

احتمال افزایشی شدن قیمت مسکن در آبان

غفوری ادامه داد: در فاز ۱۱ پیمانکار مقداری کم کاری کرد؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) به واقع به خوبی وارد شدند. ضمن اینکه هییت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید هم عملکرد خوبی در خصوص این پروژه داشته است.

وی با اشاره به هزینه ۱۹۰۰ میلیارد تومان برای واحدهای افتتاح شده امروز از محل منابع صندوق ملی مسکن، بیان کرد: طی یکسال اخیر با درایت وزیر راه و شهرسازی، صندوق ملی مسکن پای کار آمد تا توانستیم امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باشیم.

وی با بیان اینکه پیمانکاران ایرانی با کیفیت بهتر از پیمانکار ترک پروژه‌ها را تکمیل و آماده تحویل کرده است، گفت: حدود ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر باقیمانده فاز ۱۱ تا هفته دولت سال آینده به اتمام می رسد.

این در حالی است که برنامه اعلام شده برای افتتاح واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ محقق نشده است. ضمن این‌که تعدادی از واحدهای مسکن مهر این فاز هنوز روی خاک است و زمان ساخت آنها مشخص نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =