سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی به زودی طعم انتقام را خواهد چشید

فرمانده کل سپاه گفت: ‌مردم فلسطین به زودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید و اسرائیل و دشمنان نیز به زودی طعم انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ‌مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه با بیان اینکه همه راهبردها باید یک مابه ازا در روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند، اظهار کرد: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله بعنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: ۱۲ کشتی اسرائیلی را مورد اصابت قرار دادیم

وی با بیان اینکه نیروهای زمینی‌ جبهه حق از فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند، افزود: مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم به توسعه کمی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

به گزارش تسنیم، با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار آذربایجان غربی، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه که با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء در منطقه شمال‌غرب افتتاح شد، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

‌بالگردهای رزمی و هجومی شاهد ۲۷۸ و ۲۱۴، کبری۲۰۹، میل۱۷ و شناسایی ۲۰۶ از جمله بالگردهای این پایگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =