دستگیری رمال و دعانویس کلاهبردار در شهریار

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری دعانویس و رمال کلاهبردار خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی و کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از مال‌باخته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ شاهین حسنوند با اشاره به دستگیری سارقان و کلاهبرداران در شهریار، گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتای غرب استان تهران ابراز داشت که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تبلیغی در خصوص دعانویسی و رمالی مواجه می‌شود که در جهت رفع برخی مشکلات با متهم ارتباط گرفته و از وی مبلغ ۱۲میلیارد ریال کلاهبرداری شده است، لذا بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قاتل زوج مرندی دستگیر شد

وی افزود: کارشناسان پلیس فتای غرب استان تهران با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، موفق شدند کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضایی در شهرستان شهریار دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی و کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از مال‌باخته اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهر اندیشه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ اندیشه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۵ اندیشه حین گشت‌زنی به یک خودرو پراید با ۲ نفر سرنشین مشکوک شده که در حال زاغ زنی از منازل و خودرو ها بودند که بعد از استعلام پلاک، مشخص شد پلاک جعلی است که خودروی متهمان پس از یک تعقیب و گریز کوتاه با اقدامات فنی و پلیسی متوقف و سارقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهریار در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان ابزارآلات سرقت و تعدادی مدارک هویتی و گواهینامه مال غیر، هشت متر کابل برق سرقتی و ۲ قطعه پلاک کشف شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =