حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم غزه همچنان ادامه دارد

استاندار خوزستان گفت: ملت آزاده و بیدار ایران اسلامی برای حمایت از فلسطین و غزه و دفاع از حقوق زنان و کودکان مظلوم همواره در خط مقدم است، در حالی که برخی کشورهای مدعی دموکراسی، مردم خود را برای حمایت از غزه سرکوب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از اهواز، علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی با گذشت ماه‌ها، همچنان ادامه دارد و خانواده‌های زیادی عزیزان خود را از دست داده و بی سرپناه شدند، اما جوامع جهانی هنوز نسبت به این رژیم کودک کش واکنش جدی نشان نداده است.

وی افزود: حمایت‌های متعدد آمریکا از این رژیم جنایتکار باعث شده که نتانیاهو حتی جواب تماس آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل را ندهد و این نشان دهنده گستاخی و دیکتاتوری محض این رژیم جعلی است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: چند روز پیش حتی در زیر بمباران این رژیم جنایتکار تعدادی از اعضای سازمان ملل نیز کشته شدند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی تمامی کشورهای جهان باید این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و تصمیم قاطعی برای جلوگیری از این کودک‌کشی بگیرند.

حسینی محراب گفت: امروز نیز در سراسر استان خوزستان شاهد راهپیمایی ضد استکبار جهانی و صهیونیستی بودیم که این ندای کوبنده شیعیان است که صدای مظلوم را به گوش جهانیان می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک حمایت‌های مادی و معنوی ایران اسلامی از مردم مظلوم غزه همچنان ادامه دارد و امید است به زودی مردم مظلوم فلسطین از این روزهای سخت عبور کنند.

جمعی از مردم انقلابی اهواز روز جمعه همزمان با سراسر استان در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان غزه راهپیمایی کردند.

خبرنگار: محمد داوطلب

انتهای خبر/

کد خبر: 1242743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =