استاندار جدید باید بومی و مومن باشد

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: می‌دانیم که سیاست دولت بر ابقای استانداران موجود نیست پس از دولت انتظار داریم فردی مومن و بومی برای هرمزگان انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، حجت الاسلام قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه با سکوت نهادهای حقوق بشری در دنیا تشدید شده و یکی از علل جسارت یافتن صهیونیست‌ها در حمله به مردم بی‌دفاع غزه و کشتن زنان و کودکان نیز همین سکوت خفت بار سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری و حمایت آنها از این رژیم کودک کش است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله ظهور و ضرورت توجه دادن جامعه به فرهنگ مهدوی اشاره و عنوان داشت: امروز روز آغاز امامت حضرت عصر عجل الله است که سرآغاز دوره تازه ‌ای از باورمندی به ارزش‌ها و دین رسول خدا بشمار می‌رود.

حجت الاسلام درویشی تاکید کرد: سیاست دولت بر تغییر استانداران قرار گرفته و لذا باید معیار بومی و مومن بودن در انتخاب استاندار جدید هرمزگان باشد.

وی با اشاره به اینکه وابستگی جناحی برای انتخاب استاندار هرمزگان اهمیت ندارد، گفت: تاکید ما بر بهره‌گیری از نیروهای مومن هرمزگانی است.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطر نشان کرد: باید از دولت جدید حمایت کرد اما حمایت ما بستگی به حمایت ولی فقیه از دولت وابسته است.

درویشی با بیان اینکه دوستی استاندار فعلی فردی توانمند و مومن است و ما با ابقای ایشان در این پست هیچ مشکلی نداریم گفت: ما می‌دانیم که سیاست دولت بر ابقای وی نخواهد بود بنابراین از دولت انتظار داریم فردی مومن و بومی برای هرمزگان انتخاب کند.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: هرمزگان به استاندار بومی که بخواهد از فامیل و بستگان خود برای انتصابات در استان استفاده کند یا مانند برخی ادوار امتیاز پرورش مزارع میگو را به نام خود یا بستگانش اختصاص دهد، نیاز ندارد.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1242761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =