واکنش کامالا هریس به دومین سوء قصد به جان ترامپ

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، به حادثه سوقصد به جان دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه وی، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ رقیب انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور به حادثه سوقصد به جان وی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ، درخواست مناظره دوم با هریس را رد کرد

ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است که او از این سوقصد جان سالم به‌در برده و در امنیت است. هریس در واکنش به این حادثه گفت: از گزارش‌های تیراندازی در نزدیکی رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ و ملک او در فلوریدا مطلع شدم. خوشحالم که او در امنیت است. خشونت هیچ جایی در آمریکا ندارد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد «تمام منابع» را برای حفظ امنیت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری، در اختیار سرویس مخفی قرار خواهد داد.

مظنون این تیراندازی هم‌اکنون در بازداشت پلیس به‌سر می‌برد و انگیزه او هنوز مشخص نشده است. این حادثه تقریباً دو ماه بعد از ترور نافرجام ترامپ در ایالت پنسیلوانیا رخ داده است. ترامپ و هریس نوامبر امسال برای جانشینی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =