پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک تهران در مهرماه

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با شروع سفرهای آموزشی در شهر، بار ترافیکی معابر پایتخت ۳۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جهانشاه بهرامی روز دوشنبه افزود: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و همچنین هفته آخر شهریور که آمد و شدها بیشتر می‌شود، تمهیدات ویژه‌ای برای مدیریت ترافیک معابر درنظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: طبق تجربه سالیان قبل، پیش بینی می‌کنیم که با شروع مهرماه به جهت سفرهای آموزشی، سفرهای درون شهری پایتخت ۳۰ درصد افزایش یابد.

سرهنگ بهرامی گفت: پلیس راهور هماهنگی ها لازم را با شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند کمک حال برای جابجایی مسافران باشند، داشته و امیدواریم با همکاری و هماهنگی لازم، بار ترافیکی شهر تهران را مدیریت کنیم.

وی همچنین با اشاره به تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای مهرماه تاکید کرد: انضباط بخشی در تقاطع ها، مدیریت ازدحام مسافر در محورهای اصلی و برخورد با تخلفات راکبان موتور سیکلت بخشی از برنامه های ماموران راهور در این ایام است.

جانشین پلیس راهور پایتخت یادآور شد: ماموران راهور با هر گونه بی انضباطی در معابر به جهت ترافیکی از جمله تخلفات ساکن و پارک دوبل برخورد قانونی خواهند کرد چرا که با افزایش سفرهای درون شهری در مهر تخلفات ساکن مشکلات را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =