نوری: امیدوارم استقلال یک مهاجم تراز اول بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:امیدوار بودم که استقلال بازیکنی بگیرد که بتواند با برای تیم ۴ سال بازی کند نه اینکه یک فصل برای استقلال به زمین برود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری در خصوص اولین دیدار استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد: در این چند بازی که از الغرافه قطر دیدم نتیجه خوبی به دست نیاورده است. اما به نظر من نباید این بازی‌ها را ملاک قرار بدهیم، چون همه تیم‌ها در لیگ نخبگان به دنبال این هستند که بتوانند پرقدرت ظاهر شوند. من در این چند روز که شاهد تمرینات استقلال بودم خوشبختانه همه بازیکنان سرحال هستند و امیدوارم این بازیکنان در لیگ نخبگان باغیرت بازی کنند که بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال به دنبال بازگرداندن تورس به ایران

وی در مورد شکاف بین کادرفنی و باشگاه استقلال، گفت: خوشبختانه اسپانسر در این چند روز صحبت‌های با کادرفنی و باشگاه داشت و اعلام کرد همه‌جانبه از تمامی نفراتی که در داخل باشگاه استقلال هستند حمایت می‌کند. من نمی‌دانم چه کسانی علیه جواد نکونام و تیم حاشیه درست می‌کنند، چون زشت است بعد از ۳ بازی ابتدایی لیگ، این جو علیه استقلال درست شود. امیدوارم همه بازیکنان تا قبل از شروع بازی با الغرافه با تمام تمرکز تمرینات خود را پشت سر بگذارند. یک خواهشی که دارم این است که تمامی بازیکنان از فضای مجازی دور باشند که دیگر حاشیه علیه تیم درست نشود.

پیشکسوت استقلال درباره حضور احتمالی کریم انصاری‌فرد در استقلال، خاطرنشان کرد: امیدوار بودم که استقلال بازیکنی بگیرد که بتواند با برای تیم ۴ سال بازی کند نه اینکه یک فصل در ترکیب تیم قرار بگیرد. اما ما نباید منکر نکات فنی خوب انصاری‌فرد باشیم، چون او چند سال است که در اروپا بازی می‌کند و تجربه‌های لازم را به دست آورده است. امیدوارم آمدن کریم انصاری‌فرد به نفع استقلال باشد.

نوری در خصوص نبود ورزشگاه‌های استاندارد برای برگزاری بازی‌های آسیایی، یادآور شد: آنقدر در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم که باعث شرم‌ساری است. در حال‌حاضر هم تیم‌های عربستانی می‌گویند در یک کشور ثالث بازی برگزار شود، چون در آنجا استانداردها رعایت شده ولی متاسفانه ما هنوز به دنبال این هستیم که کدام ورزشگاه زمین مناسب دارد. متاسفانه بعضی از کشورها لیگ مناسب ندارند ولی زیرساخت‌های مناسب دارند.

وی ادامه داد: تا به اینجای کار از نقل‌وانتقالات باشگاه راضی هستم ولی امیدوارم استقلال یک مهاجم تراز اول بگیرد که به درد سیستم نکونام بخورد. با این حال من در این چند روزی که در تمرینات استقلال حضور داشتم به نظر من خط دفاع تیم هنوز به انسجام کامل نرسیده است.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه بیست‌وششم شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف تیم فوتبال الغرافه قطر خواهد رفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1243047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =