مهاجم بارسلونا از محرومیت طولانی مدت گریخت

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا بابت خطایی که در دربی کاتالونیا مرتکب شد، نقره داغ نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پیروزی ۴ بر یک روز گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا برابر جیرونا در هفته پنجم لالیگا اگرچه قاطعانه و به خاطر گرفتن انتقام دو شکست فصل گذشته از رقیب هم ایالتی دلچسب اما به سبب اتفاقی که در دقایق پایانی آن رخ داد کمی برای طرفداران و کادر فنی آن تلخ شد؛ اخراج فران تورس با کارت قرمز مستقیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات توافق بارسلونا با کیه‌زا اعلام شد

مهاجم فرانسوی بارسلونا که در ۲۰ دقیقه پایانی به میدان رفته بود، درست قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی جنجال به پا کرد و به خاطر تکلی که روی یاسر آسپرییا زد اخراج شد. این مجازات به صورت خودکار برای تورس محرومیتی یک جلسه را به همراه داشت اما با توجه به ماهیت خطای به وقوع پیوسته احتمال افزایش مجازات به حتی سه جلسه محرومیت وجود داشت. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی اما این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که در گزارش داور بازی، هیچ اشاره به عامدانه بودن خطای صورت گرفته نشده و دلیل وقوع خطا صرفاً بی‌احتیاطی بازیکن بارسلونا عنوان شده است. در حقیقت، نیت تورس هم تلاشی واقع‌بینانه برای زدن توپ بود که با زمان‌بندی اشتباه همراه شد.

بازی بعدی بارسلونا در هفته نخست مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا برابر موناکو در ورزشگاهی لوئی دوم است که ۳ روز دیگر (پنجشنبه) برگزار خواهد شد و تورس می‌تواند در آن به میدان برود. او اما از بازی بعدی کاتالان‌ها در لالیگا که دوشنبه مقابل ویارئال است محروم خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =