دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه فناور برای حل مسائل استان‌ها تبدیل شده است

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه فناور برای حل مسائل استان‌ها تبدیل شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست اتحادیه استانهای شمالی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور روسا و معاونین سه استان شمالی کشور (گلستان، گیلان و مازندران) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، گفت: اتحادیه استانهای کشور به دلیل استفاده از ظرفیت بهینه استانها و همکاری منطقه ای تشکیل شده است. واحدهای دانشگاهی در اتحادیه ها از ظرفیت های یکدیگر با خبر شده و با یکدیگر همکاری و هم افزایی خوبی دارند. از آنجایی که واحدهای اتحادیه ها دارای اشتراکات جغرافیایی، فرهنگی، اقتصادی و استعدادهای درخشان هستند، می توانند زمینه ساز بالندگی و تعالی یکدیگر شوند.

وی ادامه داد: شورای دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی است تا مباحث بیشتری از دانشگاه مطرح شود، لذا بهترین فرصت برای طرح مسائل، اتحادیه‌هاست که با حضور استان‌های منطقه و معاونین سازمان مرکزی و روسای مراکز استانها سازمان شکل گرفته است. در واقع اتحادیه‌ها اتاق فکر شورای دانشگاه هستند.

سروری مجد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی صرفا آموزشی نیست، تصریح کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی صرفاً آموزشی نیست و به یک دانشگاه فناور برای حل مسائل هر استان تبدیل شده است. سطح توقعات مردم و مسئولین نسبت به گذشته با توجه به نوع کارکرد آن در طی سالیان اخیر بالا رفته و به دانشگاه به عنوان دانشگاهی موفق نگاه می کنند.

وی همچنین تاکید کرد: ما باید بتوانیم ظرفیت‌های همکاری‌های مشترک در استانها را شناسایی کنیم. همه دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک دانشگاه مسئله محور می شناسند و مسئله اتحادیه استانها بسیار مهم است. باید با هم افزایی، همفکری و همدلی بتوانیم باعث رشد و بالندگی هر چه بیشتر استان‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =