بیشترین ضربه‌ها به استقلال داخلی بوده است/تغییر در کادر فنی در گروه تصمیم مدیریت

بازیکن اسبق استقلال گفت: شرایط باشگاه استقلال خوب نیست و باید نگاه کنیم که چه کسانی تاثیر گذار بوده اند و چه کسانی تاثیر گذار نبوده اند. متاسفانه استقلال تمامی ضرباتی که خورده از داخل بوده است.

محسن بیاتی نیا پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت استقلال پیش از شروع دربی اظهار کرد: شرایط باشگاه استقلال خوب نیست و باید نگاه کنیم که چه کسانی تاثیر گذار بوده اند و چه کسانی تاثیر گذار نبوده اند. متاسفانه استقلال تمامی ضرباتی که خورده از داخل بوده و اختلافات شدیدی که بین داوود حقدوست و جواد نکونام پیش آمد این اتفاق را تشدید کرد.

وی تصریح کرد: استقلال چندین سال است که برنده دربی نشده است و همین طلسم باعث می شود که کار استقلال در بازی فردا در برابر پرسپولیس سخت شود. بحث بازی فردا برگزاری دربی نیست بلکه اصول اولیه برگزاری است. اینکه دربی در اراک برگزار شود زیر سوال است و ماهیت دربی تهران باید در داخل شهر تهران باشد اما متاسفانه با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی این اتفاق رخ نداد.

بیاتی نیا درباره حواشی دور و اطراف نیمکت استقلال توضیح داد: استقلال بیشترین ضربه را از خودی می خورد و همین موضوع باعث می شود تا کار برای استقلال سخت شود. اینکه یک نفر هم اخراج شود توفیقی نمی کند و خانه به هر شکل فرو می ریزد. حواشی دور و اطراف باشگاه شاید روی مسائل کیفی تاثیر نگذارد ولی روی مسائل اخلاقی تاثیر می گذارد و سرمربی در بازی به حاشیه می رود.

کارشناس فوتبال در رابطه با بخشیده شدن مهرداد محمدی گفت: گفته می شود که ناظر بازی اجازه بازی کردن به مهرداد محمدی را نداده است که این از نظر قانونی درست نیست. ناظر بازی زیر مجموعه فدراسیون است و وقتی که فدراسیون اجازه می دهد که مهرداد محمدی بازی کند باید این اتفاق رخ دهد. مهرداد محمدی بازیکن بسیار خوبی است و نشان داده که سرعت خوبی دارد اما مهرداد محمدی تاثیر آنچنانی نمی تواند در بازی داشته باشد و بیشتر این شکل تیمی استقلال است که می تواند تاثیر گذار باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره اخراج جواد نکونام در صورت نتیجه نگرفتن در دربی گفت: جایگاهی که جواد نکونام در آن قرار دارد بسیار مهم است و قطعا او و هرکس دیگری دوست دارد که در این جایگاه بماند. من در جایگاهی نیستم که در رابطه با ماندن یا رفتن جواد نکونام توضیحی دهم و همه چیز به مدیریت باشگاه واگذار است که در رابطه با این موضوع نظر دهد.

کد خبر: 1243884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =