تقریظ رهبری، برای ما یک افتخار بزرگ است/ داستان جوان‌ترین شهید مدافع حرم در کتاب «بیست سال و سه روز»

مدیر انتشارات روایت فتح گفت: چندسالی است که انتشارات ما در حال تولید مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم است و تا امروز نزدیک به ۴۰ اثر از آن راهی بازار نشر شده و از این بین ۳ اثر مورد توجه رهبری بوده که برای ما یک افتخار بزرگ است.

مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص جدیدترین کتاب این انتشارات که همزمان با هفته دفاع مقدس توسط رهبر معظم انقلاب تقریض شده و متن آن به زودی منتشر می شود گفت: انتشارات ما موفق شده امسال در دومین سال پیاپی تقریض رهبر معظم انقلاب را برای کتاب‌هایش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز کتاب «اسم تو مصطفاست» که شرحی از زندگی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است توسط مقام معظم رهبری تقریظ شد ادامه داد: امسال نیز برای دومین سال متوالی کتاب «بیست سال و سه روز» که شرحی از زندگی شهید مدافع حرم سیدمصطفی موسوی است و به عنوان جوان ترین شهید مدافع حرم شناخته می شوند توسط رهبری تقریض شده که متن تقریظ به زودی منتشر خواهد شد.

مدیر انتشارات روایت فتح بیان داشت: این انتشارات دو کتاب دیگر با نام های «دلتنگ نباش» از مجموعه کتاب های مدافعان حرم که شرحی از داستان زندگی شهید مدافع حرم روح الله قربانی و کتاب زندگی شهید یاسینی از مجموعه کتاب های آسمان دارد که مزین به دست نوشته رهبر معظم انقلاب است اما عنوان مشخص تقریظ را نمی توان برای این دو کتاب استفاده کرد.

وی در خصوص تقریض های مقام معظم رهبری بر میزان فروش کتاب و بهتر شناخته شدن آن گفت: مجموعه کتاب های مدافعان حرم چندسالی است که در انتشارات روایت فتح در حال تولید است و تا امروز نزدیک به ۴۰ اثر از آن راهی بازار نشر شده و اینکه از بین این ۴۰ کتاب ۳ اثر مورد توجه رهبری بوده علاوه بر اینکه برای ما یک افتخار بزرگ است؛ توجه رهبری به این کتاب ها باعث میشود این آثار هم مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد و هم مخاطبین و مردم علاقه بیشتری به آن کتاب پیدا کنند و به آن مراجعه کنند.

محمدخانی تصریح کرد: تاثیر تقریض رهبری علاوه بر آن کتاب خاص باعث می شود کتاب های دیگر در آن موضوع و حتی توجه به حوزه مقاومت و دفاع مقدس افزایش پیدا کند و اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی و در کنار آن توجه به موضوع ادبیات پایداری را برای همگان روشن می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =