یازده نفر از برگزیدگان مسابقات قرآنی در یاسوج به مرحله کشوری راه یافتند

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که بر اساس آن بیش از ۷۰۰ قاری، حافظ، مؤذن و دعاخوان در دو گروه بانوان و آقایان به مرحله کشوری مسابقات رسمی قرآن کشور راه‌یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با پایان یافتن مرحله استانی چهل‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی و مشخص شدن نفرات برتر استان‌ها در رشته‌های مختلف، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این رویداد را اعلام کرد.

بر اساس آنچه اعلام شده است، مجموعاً ۷۱۳ نفر در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی و اذان(ویژه آقایان) به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند. یازده نفر از راه یافتگان به مرحله کشوری از استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.

مرحله کشوری چهل‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود. در مرحله مقدماتی ابتدا راه‌یافتگان به این مرحله با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استانی که به نمایندگی از آن در مسابقات حضور یافته‌اند، اقدام به ضبط تصویری تلاوت خود می‌کنند.

در ادامه و با فاصله کمتر از یک ماه فایل‌های تصویری ضبط شده در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور یک گروه داوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا نفرات برتر این مرحله به فینال مسابقات سراسری قرآن کریم راه یابند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1244095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =