کسب رتبه اول استان خراسان شمالی در ششمین دوره لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد استان در ششمین دوره لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد خبر داد.

غلامرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در پی کسب مقام نخست ششمین لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: بر اساس آمار و ارزشیابی مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین دوره لیگ ورزش همگانی دانشگاه، در شاخص ارسال ویدئو از فعالیت های ورزش همگانی، دو هزار و 47 نفر از دانشجویان، کارکنان و استادان واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی در این دوره از لیگ شرکت کردند که این مشارکت 08/23 درصدی منجر به کسب رتبه نخست این استان در لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی افزود: کسب رتبه اول در ششمین لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی توسط خراسان شمالی برگ زرینی را برای افتخارات این واحد دانشگاهی و همچنین استان به ارمغان آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی افزود: از مهمترین دلایل ارتقاء رتبه استان در این دوره از مسابقات برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با مدیر گروه و استادان گروه علوم ورزشی و همکاری اعضای انجمن های ورزش همگانی جهت حضور هر چه بیشتر دانشجویان در این لیگ از طریق حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد استان بود که حضور پرشور داشجویان در این دوره از رقابت‌ها نشان داد که دانشجویان علاقه مند از توانمندی‌های ورزشی بالایی برخوردار هستند و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد ضمن قدردانی از معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول حوزه تربیت بدنی استان، استادان و دانشجویان استان خاطرنشان کرد: این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده توانمندی‌های ورزشی، تعهد و پشتکار جامعه دانشگاهی استان است، بلکه بیانگر همبستگی و همکاری میان تمامی اعضای دانشگاه در دستیابی به اهداف مشترک است که امیدواریم که این روند موفقیت‌آمیز در لیگ های آینده نیز ادامه یابد.

وی گفت: استان های فارس و چهارمحال بختیاری نیز به ترتیب با مشارکت 14.16درصد و 12.78 درصد مقام های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1244174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =