داستان تکراری جنگ حقوقی یوونتوس و رونالدو

یوونتوس قصد دارد که از خود برابر شکایت کریستیانو رونالدو دفاع کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یوونتوس اعلام کرد که به حکم پرداخت حقوق معوقه کریستیانو رونالدو اعتراض کرده است. این تأییدیه در اسناد منتشرشده در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه منتشر شد. در میان صفحات فراوانی که توسط باشگاه انتشار یافته، یادداشتی وجود دارد که نشان می‌دهد یوونتوس در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ درخواست تجدیدنظر را به دادگاه تورین ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

رونالدو چطور تبدیل به یک ابرقدرت شد؟

اختلاف رونالدو با یوونتوس

این وضعیت زمانی به اوج رسید که کریستیانو رونالدو در روز پایانی نقل و انتقالات در آگوست ۲۰۲۱ از یوونتوس به منچستریونایتد منتقل شد. رونالدو با امضای فرم، در واقع تایید کرد که باشگاه هیچ مبلغی به او بدهکار نیست، با اینکه بخشی از حقوق او هنوز پرداخت نشده بود.

دادگاه در آوریل ۲۰۲۴ به نفع رونالدو رای داد و حکم کرد که یوونتوس باید ۹.۸ میلیون یورو به این بازیکن پرتغالی پرداخت کند. در این میان ابهاماتی نیز درباره وضعیت وجود داشت، زیرا این حقوق بخشی از مبلغی بود که کریستیانو رونالدو به‌طور رسمی برای کمک به باشگاه در دوران پاندمی سال ۲۰۲۰ از آن گذشته بود. با این حال، بعداً مشخص شد که بسیاری از بازیکنان در پشت‌صحنه توافق کرده بودند که این حقوق را به شکل‌های مختلف، از طریق پاداش‌ها و قراردادهای اسپانسری دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =