مربی قهوه‌خانه‌های دوبی به درد استقلال نمی‌خورد

کاپیتان سابق استقلال درباره استعفای نکونام از سرمربیگری این تیم بیان کرد: با این شرایط او نباید استعفا بدهد و باید مبارزه کند تا قولی که به هواداران داده است را عملی کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ استقلال چهارشنبه شب در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در داربی ۱۰۴ با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد. پس از این دیدار نیمکت استقلال متزلزل شد، تا جایی که چند ساعت پس از حمایت مدیران این تیم از نکونام، خود او به دلیل فشار هواداران از سمتش استعفا کرد. با این وجود هیات مدیره استقلال به دلیل نزدیکی بازی با السد، با استعفای نکونام مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت استقلال: استعفای نکونام نشانه ضعف او بود

علی جباری، پیشکسوت استقلال درباره شکست این تیم در داربی ۱۰۴ اظهار کرد: استقلال در دربی خوب کار نکرد و باید بگویم ترسو بود. تعویض‌های این تیم هم اشتباه بود، در واقع زمان تعویض درست نبود. تفاوت نکونام و گاریدو در تعویض‌ها مشخص شد. مربی رقیب با تعویض‌هایش فشار را زیاد کرد و به پنالتی رسید. ما هم زمانی تعویض کردیم که داور سوت پایان بازی را زده بود.

او درباره ناراحتی هواداران استقلال از نتایج تیم ادامه داد: هوادار استقلال حق دارد. با این همه مهره نتایج باید خیلی بهتر از این می‌شد. هوادار استقلال شرایط تیم را می‌فهمد. چیدمان استقلال خوب نیست. البته نیمکت استقلال ضعیف است و باید یک مربی طراز اول خارجی را به نیمکت اضافه کنیم. مربی‌ای که در قهوه‌خانه‌های دوبی پیدا شود و دلال‌ها روی آن پول به جیب بزنند به درد نمی‌خورد.

کاپیتان سابق استقلال درباره استعفای نکونام از سرمربیگری این تیم بیان کرد: با این شرایط نباید استعفا بدهد و باید مبارزه کند. او باید به قولی که قهرمانی بوده عمل کند اما با این کادر به موفقیت نمی‌رسد. درست است که اختلاف با صدر جدول زیاد شده است اما قابل جبران بوده و با تمرکز می‌توانیم به موفقیت برسیم.

جباری درباره عملکرد سمیعی به عنوان مدیرعامل توضیح داد: عملکرد سمیعی بد نبوده است. بازیکنانی را که سرمربی خواسته جذب شده‌اند. به اعتقاد من، شما نمی‌توانید همه ۱۰ کاری که ازتان خواسته شده را عملی کنید ولی اگر هشت‌تا از آن‌ها را هم انجام بدهید، عملکردتان خوب بوده است. شنیدم غلامپور گفته مسی را می‌خواستیم که مدیران جذب نکردند. این صحبت‌ها در آینده مشکل‌ساز خواهد شد.

"استعفای حقدوست از سمت مشاور مدیرعامل استقلال؟" پیشکسوت استقلال در این باره افزود: آوردن چنین افرادی به باشگاه اشتباه است. به خود سمیعی هم این موضوع را گفتم. یک مشاور فقط می‌تواند نظر بدهد، نه اینکه نشست خبری برگزار کند. آدم‌های کوچک نباید وارد باشگاه شوند. ما در گذشته مدیران کوچک هم داشتیم. متاسفانه در گذشته ابتدا مدیر انتخاب می‌شد و سپس هیات مدیره را انتخاب می‌کردند. استقلال بزرگ است و باید آدم‌های بزرگ هم در این باشگاه حضور داشته باشند.

جباری در پایان گفت: دور و بر استقلال شلوغ است و کسانی که مشاوره می‌دهند متاسفانه اکثرا پرسپولیسی هستند. بیشتر آن‌هایی که در حال حاضر در باشگاه حضور دارند، به دنبال پست و منافع هستند. این مسائل باید جمع شود تا استقلال به آرامش برسد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1244342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =