تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدس

نیر الهامی در اقدامی ارزشمند، به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان دیدار کرد. در این دیدارها که با هدف تجلیل از ایثارگری‌ها و صبر و استقامت این عزیزان انجام شد، بر اهمیت حفظ یاد و خاطره شهدا و الگوگیری از آن‌ها تأکید شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در منزل این عزیزان، از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد و ضمن تقدیر از ایثارگری‌های آن‌ها، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا کرد. خانواده شهید محرم حسن‌زاده و جانباز محرم کریمیان از جمله عزیزانی بودند که در این هفته مورد تکریم قرار گرفتند.


خانواده‌های شهدا به عنوان الگوهای صبر و استقامت در جامعه معرفی شدند و بر نقش بی‌بدیل آن‌ها در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید شد. همچنین، جانبازان نیز به عنوان شهدای زنده معرفی شدند و از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.


در این دیدارها، بر اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان تأکید شد. همچنین، بر لزوم حمایت از خانواده‌های شهدا و جانبازان و تامین رفاه آن‌ها نیز تأکید گردید.


در مجموع، این دیدارها فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها بود. همچنین، این دیدارها نشان از اهمیت جایگاه شهدا و ایثارگران در جامعه و لزوم پاسداشت یاد و خاطره آن‌ها دارد.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1244391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =