برگزاری مراسم سوگواری و بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در واحد تهران شمال

مراسم سوگواری و بزرگداشت مجاهد کبیر و پرچمدار جاودانه جبهه مقاومت، شهید والامقام سید حسن نصرالله در واحد تهران شمال برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و در پی شهادت ناجوانمردانه سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله مراسم گرامیداشتی روز یکشنبه ۸ مهر ماه، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مزار شهدای گمنام واحد تهران شمال با حضور رئیس و معاونان، مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی، اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بیات معاون دانشجویی و فرهنگی واحد طی سخنانی ضمن تسلیت و محکوم کردن این جنایت گفت: قساوت و بی رحمی رژیم صهیونسیتی در طول تاریخ بر جهانیان آشکار است و باید با همدلی و تعامل در کنار یکدیگر با ائمه الکفر مبارزه کنیم، چرا که هیچگاه مذاکره با ائمه الکفر جوابگو نبوده و همواره باید در مقابل آنها مشت محکم باشیم و با امنیت ستیزان ستیز کنیم.

وی افزود: شهید حسن نصرالله دانشمند پرتوان و توانمند، یک عمر مجاهدت کرد یک عمر عاشقانه و آگاهانه مرگ را انتخاب نمود و اینگونه زیستن افتخار آمیز است وی با استناد به آیه ۱۲ سوره توبه گفت: آنها بر سر عهد و پیمان خود ماندند.

در ادامه حجت الاسلام سراج مسئول نهاد رهبری واحد نیز طی بیاناتی جنایات رژیم غاصب صهونیستی را محکوم کرد و به رشادت و خدمات دبیرکل شهید حزب الله در جبهه مقاومت پرداخت.

در پایان این مراسم بیانیه ای توسط بسیج دانشجویی واحد در خصوص فجایع بیروت و شهادت سید مقاومت قرائت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =