اعلام زمان دیدار استقلال مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا

استقلال در شرایطی‌که یکی از عجیب‌ترین و پرحاشیه‌ترین روزهای تاریخ خود را پشت سر می‌گذراند، به دیدار السد می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ استقلال در این فصل از لیگ آغاز خوبی نداشت و با شکست در داربی در وضعیت کاملاً بحرانی قرار گرفت تا جواد نکونام سرمربی این تیم مجبور به استعفا شود ولی با درخواست هیات مدیره استقلال، نکونام همراه تیم به قطر رفت و آینده نیمکت استقلال پس از بازی با السد مشخص خواهد شد و قطعاً نتیجه این بازی در سرنوشت کادرفنی استقلال موثر خواهد بود. این مسابقه امشب (دوشنبه) نهم مهر ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مربی قهوه‌خانه‌های دوبی به درد استقلال نمی‌خورد

هر چقدر که استقلال در لیگ آغاز بدی داشته، این تیم در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و با نتیجه ۳ بر صفر، الغرافه دیگر تیم قطری را شکست داده است. استقلال در ۵ بازی در لیگ کلین‌شیت نداشته ولی در همان بازی نخست در آسیا دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. استقلال با این عملکرد در رده نخست جدول منطقه غرب آسیا در هفته نخست قرار گرفت. این تیم پس از شکست هفته سوم برابر استقلال خوزستان وارد شرایط بحرانی شد ولی با پیروزی مقابل الغرافه در آسیا وضعیت این تیم عادی شد و حالا آبی‌پوشان دنبال تکرار این تجربه هستند. السد در هفته اول برابر العین امارات به تساوی ۱-۱ رسید و در رده پنجم قرار دارد.
السد پس از گذشت ۶ هفته از لیگ قطر چندان انتظارات را برآورده نکرده است. این تیم با ۹ امتیاز در رده ششم جدول است. این در حالی است که استقلال در لیگ روزهای کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد و با یک بازی کمتر در رده یازدهم است. استقلال در لیگ در هیچ دیداری موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده است و السد هم خط حمله آتشینی دارد؛ این تیم با ۱۷ گل دومین خط حمله برتر لیگ قطر است و در تمام بازی‌های این فصل گل زده است.

استقلال در مجموع تمام رقابت‌های آسیایی ۱۰ بار با السد قطر روبرو شده است. استقلال در این بازی‌ها به ۴ پیروزی، ۵ تساوی و ۱ شکست دست یافته است. السد تنها یک‌بار موفق به کلین‌شیت برابر استقلال شده است. از آخرین پیروزی استقلال برابر السد ۲۱ سال می‌گذرد. استقلال در ۷ تقابل آخر برابر تیم‌های قطری تنها یک برد داشته است. جواد نکونام به عنوان مربی ۵ بار مقابل تیم‌های قطری قرار گرفته که حاصل آن ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست بوده است. فلیکس سانچز سرمربی السد، در مقطعی سرمربی تیم ملی قطر بود و در سال ۲۰۱۸ با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم ملی ایران شد. تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های قطری در ۴ تقابل اخیر در تمام رقابت‌ها تنها یک شکست داشته‌اند و فقط در همان بازی گل خورده‌اند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1244444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =