استقلال در حال مذاکره با گزینه‌های جایگزین نکونام است/ امروز؛ آخرین بازی آقای سرمربی

بازیکن اسبق استقلال گفت: احتمالا بازی با السد آخرین بازی جواد نکونام روی نیمکت استقلال خواهد بود.

علی لطیفی پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در رابطه با بازی استقلال و السد اظهار کرد: استقلال کار بسیار سختی را در بازی امروز دارد و بعد از شکست در دربی وارد بحران شده است. به احتمال قریب به یقین این آخرین بازی جواد نکونام روی نیمکت استقلال خواهد بود و این حواشی به وجود آمده به تیم استقلال ضربات سهمگینی خواهد زد.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت خط دفاعی استقلال گفت: تیم‌های جواد نکونام معمولا ساختار دفاعی بهتری نسبت به خط حمله اش دارد و ما شاهد این هستیم که تمرکز نکونام بیشتر روی خط دفاعی اش است اما در این فصل جواد نکونام سعی کرد تغییر رویه بدهد و تیم را تهاجمی کند که همین اتفاق باعث شد تا خط دفاع اش آسیب ببیند.

کارشناس فوتبال درباره سیستم بازی استقلال توضیح داد: سیستم یک عدد است و بیشتر این شرح وظایف بازیکنان است که روی بازی تیم تاثیر می گذارد. بزرگترین معضل جواد نکونام این است که اعتماد به نفس ندارد و همین باعث شده تا بازیکنان اش هم اعتماد به نفس لازم را نداشته باشند. یکی دیگر از معضلات نکونام حواشی دور و اطراف اش است که بسیار به تیم ضربه زده است و وقتی که کسی علیه نکونام صحبت می کند او جوابگو است که همین باعث ایجاد حواشی در باشگاه شده است.

لطیفی در رابطه با وضعیت نیمکت استقلال بیان کرد: با توجه به استعفایی که جواد نکونام داده است و پیش قدم شده است احتمالا او دیگر در استقلال نخواهد ماند و رفتنی خواهد شد. آقای شهریاری هم با توجه به سوابقی که در زمینه مدیریت ورزشی داشته است عملکرد خوبی را در باشگاه داشته و شاید هرکسی جای او بود بعد از دربی نکونام را برکنار می کرد اما همه می دانند که دیگر نکونام به پایان خط رسیده است و مطمئن باشید همین الان استقلال مذاکره با گزینه های مدنظر اش را هم شروع کرده است.

وی در رابطه با اخراج نکونام اضافه کرد: اگر هلدینگ حمایت اش را از روی جواد نکونام بردارد شک نکنید او رفتنی خواهد شد چون فشار تماشاگران روی جواد نکونام بیشتر می شود و قطعا نکونام توان تحمل خود را از دست خواهد داد. مطمئن باشید اگر نکونام استعفا ندهد هم با توجه به فشار هواداران جواد نکونام اخراج خواهد شد.

کد خبر: 1244413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =