دانشگاهیان رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهید «سید حسن نصرالله» فردی آرمان‌خواه و در عین حال واقع‌گرا بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، «حسین سیمایی صراف» روز سه شنبه پس از حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران جهت عرض تسلیت و امضای دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله، شجاعت را با عقلانیت و درایت آمیخته بود، ایشان هم آرمان‌خواه بود، هم واقع‌گرا و وابسته به زبان و مذهب خاصی نبود.

وزیر علوم ادامه داد : سید حسن نصرالله تنها برای مردم شیعه لبنان خدمت نمی‌کرد؛ بلکه برای مجموعه لبنان و تمامیت ارضی این کشور خدمت می‌کرد.

این عضو دولت چهاردهم تصریح کرد: به همین دلیل است که سید حسن نصرالله هم در سرزمین لبنان، هم فلسطین و هم در میان مسلمانان و حتی غیر مسلمانان به عنوان یک الگوی شجاعت، مبارزه و حق‌طلبی شناخته می‌شد.

وزیر علوم با بیان این که آنچه که امروز مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان غیرمسلمان را به ستوه آورده سیاست‌های دوگانه غرب است، گفت: متاسفانه غرب اقدامات رذیلانه اسرائیل را مشروع نامگذاری می‌کند و اقدام برای تامین عدالت تلقی می‌کند.

وی تاکید کرد: این نوع واکنش‌ها در حالی که رژیم اسرائیل بدیع‌ترین اصول حقوق بشر را نقض می‌کند و به عنوان جنایتکار جنگی و رژیم نسل‌کش بر همگان مبرهن شده است، خشم مسلمانان را دو چندان کرده است.

وزیر علوم با بیان این که به طور قطع این مواضع هیچ خدمتی به صلح و امنیت جهانی نمی‌کند؛ بلکه خشم و غضب مسلمان را بیشتر می‌کند، افزود: ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد پیروزی حزب الله، پیروزی ستم‌دیدگان و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: دانشگاهیان باید به خاطر نقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشری رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =