تغییر در ریاست سازمان سینمایی/ تاخیر در اطلاع رسانی توسط وزارت ارشاد

پیگیری های خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز نشان می دهد رائد فریدزاده به ریاست این سازمان منصوب شده اما بنا به دلایل نامشخص فعلا حکم رئیس این سازمان بعلاوه چند معاونت وزارت ارشاد و مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه فعلا رسانه ای نشده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، سازمان سینمایی را باید یکی از مهمترین زیرمجموعه وزارت ارشاد دانست زیرا عمده امور سینما و همچنین برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر بر عهده این سازمان است.

حالا با روی کار آمدن دولت چهاردهم،شنیده ها از انتصاب «رائد فریدزاده» به عنوان رئیس سازمان سینمایی حکایت دارد.

هرچند این خبر به صورت رسمی از درگاه های اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر نشده اما پیگیری های خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز نشان می دهد رائد فریدزاده برای ریاست این سازمان منصوب شده اما بنا به دلایل نامشخص فعلا حکم رئیس این سازمان بعلاوه چند معاونت وزارت ارشاد و مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه فعلا رسانه ای نشده است.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران گفت: بخشی از انتصاب‌ها انجام شده است، تا پایان مهرماه مسیر انتصاب مجموعه مسئولانی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خواهند داشت، طی می‌شود و نهایی خواهد شد.

گفتنی است رائد فریدزاده که حالا به جای محمد خزاعی بر صندلی سازمان سینمایی تکیه زده تا پیش از این معاونت بین الملل بنیاد سینمایی فارابی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =