جلب رضایت شهروندان هدف و مأموریت اصلی پلیس است

سرهنگ کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان  به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا از طریق تریبون نماز عبادی سیاسی جمعه به عملکرد پلیس در جمع نمازگزاران پرداخت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، سرهنگ کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا از طریق تریبون نماز عبادی سیاسی جمعه به عملکرد پلیس در جمع نمازگزاران پرداخت.

وی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها؛ ضمن گرامیداشت هفته فراجا، یاد و خاطره شهدای این عرصه و شهدای محور مقاومت اظهار کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و سند این ادعا تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید مدافع امنیت است.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان؛ سارقان و مخلان نظم و امنیت خطاب به نمازگزاران گفت: فرزندان شما در کنار ماموریت‌های خطیر خود که همانا برخورد با سارقان جرائم عادی و خشن، قاچاقیان مواد مخدر، مفسدان، انجام کارهای خدماتی نظیر صدور گواهینامه،گذرنامه،کسب،کار ،روانسازی ترافیک، خدمات مشاوره‌ای به ماموریت فرهنگی نظیر امنیت زوار اربعین حسینی، مناسبت‌های ملی مذهبی، اعزام کارشناسان در مراکز علمی آموزشی و.... توجه بسیار ویژه‌ای دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان در ادامه ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رهبر محور مقاومت شهید سید حسن نصرالله، همراهان عزیزش و نابودی رژیم غاصب طبق وعده قرآن، امام راحل و رهبری عزیز خطاب به شهروندان گفت: جا دارد از همکاری خوب امام جمعه و فرماندار محترم، ناحیه مقاومت بسیج که همیشه پشتیبان و همراه ما بودند و همچنین از مردم شریف و نجیب آبادان که با حمایت‌ها و تشویق خود، عزم ما را در ادامه ماموریت‌ها مصمم‌تر کرده تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: رسالت‌ ما به عنوان نیروی پلیس خدمتگزاری و تامین امنیت اجتماعی، روانی و برقراری پایدار امنیت عمومی در جامعه است، و ما درصدد این هستیم تا بتوانیم به شکلی موجه و قابل قبول این ماموریت‌ها را به انجام برسانیم.

سرهنگ کشوری در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد شهدای امنیت از تلاش مجاهدانه سبزپوشان فرماندهی انتظامی در راستای نظم و امنیت و همچنین صبر و حمایت خانواده‌های گرامی آنان تشکر کرد.

خبرنگار: نسیم الوانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1244921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =