آموزش، رویداد و درآمدزایی؛ محورهای اصلی فعالیت مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد

گردهمایی مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی و رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.  

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین گردهمایی مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما در هتل فرهیختگان واحد تهران مرکزی برگزار شد.

لشگری در این گردهمایی با اشاره به محورهای اصلی فعالیت مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش، رویداد و درآمدزایی از محورهای اصلی فعالیت این مرکز در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی و نخبه پروری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به تعامل حرفه‌ای مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه، برنامه‌های متنوع ورزشی را برای دانش آموزان مدرسه‌های سما در سال نو تحصیلی تدارک دیده ایم که نویدبخش شکوفایی و پرورش بیش از پیش استعدادهای این دانشگاه است.

لشگری با تاکید بر توسعه روزافزون ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سلامتی جسم و روان دانش آموزان، دانشجویان و اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه، مهم‌ترین اولویت است و ضرورت دارد که مدیران ورزش و تربیت بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه‌های سما، در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

در ادامه این نشست درباره تقویم مسابقه‌های ورزشی دانش‌آموزان، دانشجویان و اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه در سال نو تحصیلی و تعیین میزبانان، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =