سردار نقدی: اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت روز ۱۳ آبان گفت: اگر حماس، تنها با رژیم صهیونیستی مواجه بود کار اسرائیل به آبان ماه سال ۱۴۰۲ هم نمی‌رسید اما آمریکا از آنها پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل آنها هنوز سرپا هستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت روز ۱۳ آبان صبح امروز در نشست این ستاد طی سخنانی اظهار کرد: امروز ما با دشمن بشریت و همه ادیان مواجه هستیم و همه دنیا این موضوع را می‌بینند که اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

سردار نقدی: انتقام خون شهید هنیه از اسرائیل قطعی است

وی افزود: از آغاز تشکیل رژیم صهیونیستی تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار توسط آمریکا به این رژیم کمک شده است و اگر مسلمانان و حتی حماس، تنها با رژیم صهیونیستی مواجه بود کار اسرائیل به آبان ماه سال ۱۴۰۲ هم نمی‌رسید اما آمریکا از آنها پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل آنها هنوز سرپا هستند. چند بار زاغه‌های مهمات اسرائیل خالی شد و آمریکا از آنها پشتیبانی کرد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت روز ۱۳ آبان ادامه داد: برخی می‌گویند چرا اسرائیل اینقدر اشراف اطلاعاتی دارد باید گفت امروز با سلطه اسراییل مواجه نیستیم بلکه تمام جهان غرب به کمک اسرائییل آمده‌اند و در حقیقت اسرائیل یک یگان از ارتش آمریکا است که ماموریت دارد کشورهای منطقه را چپاول کند.

نقدی تاکید کرد: امروز هم نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگند و بشریت بخوبی در حال شناخت دشمنان خود است. البته آمریکا هم بزرگترین بازنده این جنگ خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =