شرکت دانش بنیان نیکو صنعتگران توانمند خوی؛ از طراحی تا تولید قطعات صنعتی

علی محمد عیوضی، کارشناس مهندسی مکانیک و عضو شرکت تعاونی نیکو صنعتگران توانمند، در مصاحبه‌ای اخیر از فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی پرده برداشت.

شرکت نیکو صنعتگران توانمند با تکیه بر توانمندی دانشجویان و مهندسان بومی، در حوزه طراحی، قالب‌سازی، ریخته‌گری و تولید انواع قطعات ماشینی فعالیت می‌کند. عیوضی در این باره می‌گوید: ما توانستیم قطعاتی که به دلیل تحریم‌ها امکان واردات آنها وجود نداشت را با استفاده از دانشجویان و مهندسان نخبه حاضر در دانشگاه و شهر خوی از نو طراحی و در برخی موارد بهینه‌سازی و تولید کنیم.

این شرکت دانش‌بنیان با تمرکز بر تولید قطعات با کیفیت و رقابتی، محصولات خود را در صنایع مختلفی همچون ماشین‌آلات صنعتی، کشاورزی، ماشین‌سازی و حتی جواهرسازی عرضه می‌کند. عیوضی با تاکید بر نوآوری در محصولات، بیان می‌کند: ما به دلیل تیم قوی طراحی‌ سعی داریم محصولات بهینه‌تر از مشابه‌های داخلی و خارجی تولید کنیم تا در بازار بی‌رقیب باشیم.

شرکت نیکو صنعتگران توانمند با حضور در نمایشگاه ارومتکس، فرصت مناسبی برای معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به دست آورد. عیوضی در این خصوص می‌گوید: نمایشگاه ارومتکس برای صنایعی که در سایه هستند و شرکت‌های کوچکی که توانایی هزینه کردن برای تبلیغات ندارند بسیار مفید واقع شده است چون می‌توانند چالش‌ها و پیشرفت‌های خودشان را به نمایش عموم بگذارند و کسب‌وکارشان را گسترش بدهند.

خبرنگار: سامان رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =