وعده سرپرست معاونت اداری مالی وزارت علوم به اعضای هیئت علمی/ سطح ارائه خدمات رفاهی کمتر از گذشته نخواهد بود

سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: تامین نیازهای رفاهی اعضای هیئت علمی و کارکنان را در اولویت برنامه‌های خود دارم و سطح ارائه خدمات رفاهی کمتر از گذشته نخواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی پندار سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: تامین نیازهای رفاهی اعضای هیئت علمی و کارکنان را در اولویت برنامه‌های خود دارم و سطح ارائه خدمات رفاهی کمتر از گذشته نخواهد بود، بلکه تلاش برای ارتقای آنچه قبلاً بوده است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تدوین برنامه‌های موازی و تکراری مانع تحقق اهداف دستگاه‌های اجرایی می‌شده است گفت: رئیس جمهور محترم برنامه هفتم را ملاک عمل دولت چهاردهم قرار داده است که مبنای عمل همه ما در دولت خواهد بود.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: قانون هفتم توسعه برای اجرا نیازمند تدوین برنامه‌های اجرایی توسط دولت است و برخی از برنامه‌ها نیازمند بودجه و اعتبار هستند که در این بخش برای برای عملیاتی شدن برنامه‌های آموزش عالی اعتبار خاصی تعریف نشده است و ما برای جبران این نقیصه در قانون بودجه سال ۱۴۰۴ اقدام خواهیم کرد.

پندار، قانون اداره دانشگاه‌ها به شکل هیات امنا را از قوانین خوب مجلس شورای اسلامی دانست و بر همکاری معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع با این حوزه و تقویت آن تاکید کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: از سالیان دور که به عنوان کارشناس دفتر آموزش عالی کار خودم را در دولت شروع کردم تا اکنون که به عنوان عضو هیئت علمی در خانواده آموزش عالی هستم ارتباط خود را با کارکنان دانشگاه‌ها حفظ کرده و از مسائل آنان باخبر هستم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =