نادی: مدل توسعه فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور منحصر به فرد است

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدل توسعه فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در بین کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بی نظیر و منحصر به فرد است.   

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مشترک با اعضای هیات رئیسه واحد علی آبادکتول که با حضور حجت الاسلام دکتر سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان برگزار شد، با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدل توسعه فناوری و کارآفرینی در دانشگاه یک مثلث مرکب از آموزش، مهارت و فناوری است که عرصه¬های مختلفی همچون پویش، رویداد صدرا، مراکز TMC، آزمایشگاه ها، کارگاه ها و محیط های شبیه سازی شده مهارتی را شامل می شود.

دکتر نادی با تشریح چرخه مهارت آموزی در دانشگاه گفت: مدل توسعه فناوری و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در بین کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور بی نظیر و منحصر به فرد است.

وی با اشاره به امکانات رقابتی دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با سایر نهادهای آموزش عالی در کشور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به واسطه وسعت شبکه ای که داراست، نیازی به فراهم کردن این عرصه ها از بیرون را نداشته و به راحتی می تواند فرآیند مهارتی که امروز نیاز اصلی کشور است را مهیا کند.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مهارت آموزی نسل جوان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر حرکت شتابان در جریان مهارت آموزی دانشجویی، جریان مهارت آموزی در بخش دانش آموزی را آغاز کرده که در حال حاضر بزرگترین دهکده مهارتی دانش آموزی در غرب کشور در شهر همدان ایجاد شده است که به امید خدا در مهرماه امسال به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =