قتل جوان ۱۸ ساله در پی نزاع ‏خیابانی در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از قتل جوان ۱۸ ساله در پی نزاع ‏خیابانی و دستگیری قاتل ۳۲ ساله خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حکمت اله شجاعی روز دوشنبه ۲۳ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت جوان ۱۸ ساله در یکی از بیمارستان‌های شهرستان کرج بلافاصله کارآگاهان پلیس جنایی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک خواهر و برادر در ملایر + جزئیات

وی در ادامه افزود: در بررسی‌های انجام شده از سوی کارآگاهان مشخص شد مقتول که جوانی ۱۸ ساله بوده در یک نزاع و درگیری از ناحیه کتف و بازوی سمت چپ به وسیله چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و توسط اورژانس به یکی از بیمارستان‌های کرج منتقل می‌شود اما در اثر شدت جراحت فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی البرز خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و رصد فنی و اطلاعاتی، هویت قاتل شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه صراحتا به قتل جوان ۱۸ ساله اعتراف و جهت انجام تحقیقات و بازسازی صحنه قتل با قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارد.

سرهنگ شجاعی در پایان سعه صدر و استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و مددکاری را راهکاری مناسب برای یادگیری مهارت‌های رفتاری و کنترل خشم و پیشگیری از وقوع درگیری‌ها و تنش‌های این چنینی بیان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =