تجلیل از اعضای کانون فیلم و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی

از هنرمندان کانون دانشجویی فیلم و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، هرمزگانی‌ها شاهد هنرنمایی دانشجویان کانون فیلم و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در تماشاخانه پلاتو آفتاب بودند.

در پی برگزاری نمایش «مقدمه‌ای بر» در تماشاخانه پلاتو آفتاب در مجموعه فرهنگی سید احمد خمینی بندرعباس، که با استقبال کم نظیر تماشاگران مواجه شد، از عوامل اجرایی این اثر هنری تجلیل به عمل آمد.

احسان محمدی‌نژاد ضمن تقدیر از اعضای کانون فیلم و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تئاتر «مقدمه‌ای بر» که در سبک سورئال، به بررسی رفتار و عملکرد افراد مختلف در جامعه با چاشنی طنز پرداخت، توانست توجه بسیاری از اهالی هنر و فرهنگ دوستان هرمزگان را جلب نماید و تاثیرات مثبتی در فرهنگ سازی و رشد جامعه هنری دانشجویی داشته باشد، که قطعا با حمایت از این دانشجویان نوآور متفکر و اندیشمند می‌توانیم شاهد، رشد و نوآوری بیشتر آثار هنری تاثیرگذار بر جامعه باشیم.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این نشست خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه کشورها هستند، خصوصاً دانشجویان هنرمند و فعال که در زمینه فرهنگی ‌توانند موجب تعالی فرهنگی جامعه و در نهایت توسعه زیرساخت‌ها و درخشش کشور گردند.

وی ضمن برشمردن مزایا و تجلیل از کارهای هنری جوانان در جامعه افزود: اشتغال به کار هنری ذکر ثنای حضرت حق است و تلاش متعهدانه و مسئولانه اعضای هنرمند کانون دانشجویی فیلم و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، درتئاتر «مقدمه‌ای بر» بسیار مشخص است، این اثر هنری سابقه درخشانی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس رقم زد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

این استاد و هیئت علمی دانشگاه در پایان افزود این اثر هنری گویای تلاش و خلاقیت دلسوزانه اعضای مجموعه کانون فیلم تئاتر و کارکنان حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است، که توانسته شایستگی‌های لازم جهت درخشش در عرصه هنرهای نمایشی را کسب نماید و تعداد زیادی از اهالی هنر استان هرمزگان را مجذوب خود کند.

وی آرزوی امیدواری کرد و افزود: دانشجویان با حرکت در مسیر متعالی فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی بتوانند با ایجاد نوآوری و امید به بخش‌های مختلف جامعه، مسیر رشد و بالندگی را برای جوانان به درستی رقم بزنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1246004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =