درخشش کاتاکای بجنوردی در مسابقات هشتمین خورشید

زهرا دامنجانی، کاتاکای بجنوردی موفق با کسب مقام سوم کاراته در مسابقات هشتمین خورشید، خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی، زهرا دامنجانی که موفق به کسب رتبه سوم کاراته در مسابقات هشتمین شده است، گفت: حدود ۱۵ سال است که کاراته کار می‌کنم و از کلاس پنجم ابتدایی کاراته را شروع کردم و علاقه بسیاری به کاراته دارم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دانشجوی ارشد رشته آسیب‌شناسی و تعمیرات اصلاحی دانشگاه بجنورد هستم و همچنین لیسانس تربیت‌بدنی دارم و دارای دان ۴ کاراته و رنکینگ ۳ کشوری نیز هستم.

دامنجانی افزود: کاراته هم مثل تمام رشته‌های ورزشی سختی‌های خاص خودش را دارد به طور مثال پارتی بازی، پیدا کردن مربی و باشگاه خوب، تمرینات در سرما و گرما و مورد دیگه‌ای که وجود داره این است که وقتی که قهرمان برای دانشگاه مسابقه می‌دهد زیاد حمایت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای راه خانواده‌ام بسیار حامی من بودند و پدرم همیشه مرا تشویق می‌کرد تا از مسیرم ناامید نشوم وپرقدرت ادامه بدهم اما شرایط مالی بسیار خوب سخت است و برای اعزام به مسابقات هیچ کمکی از طرف هیات به ما نمی‌شود و تمام هزینه را باید خودمان پرداخت کنیم.

دامنجانی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی من این است که در دانشگاه هیچ حمایتی نمی‌شویم و تمرین‌های ما را نادیده می‌گیرند و به صورت ناعادلانه بازیکن‌ها را انتخاب می‌کنند و انتظاری از مسئولین دانشگاه دارم این است که از کسانی که زحمت می‌کشند و با جون و دل تمرین می‌کنند، حمایت کنند و کلاس‌های تمرینی برگزار کنند تا آنها بتوانند برای دانشگاه افتخارآفرین باشند.

وی در انتها افزود: من از مربی خوبم سنسی ضیا شهابی، معاون دانشگاه دکتر محوش و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه دکتر ریحانی تشکر ویژه دارم که هوای ورزشکاران دانشگاه را دارند و برای ما زحمت می‌کشند.

خبرنگار: نرگس حسین زاده

انتهای خبر/

کد خبر: 1246061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =