مسئول راه‌اندازی شرکت انتظام امین فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

دکتر طهرانچی با صدور حکمی، صالحی آرا را به عنوان مسئول راه اندازی شرکت انتظام امین فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، احمد صالحی آرا را به عنوان «مسئول راه‌اندازی شرکت انتظام امین فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

انتصاب سرپرست اداره کل تسهیلات اعتباری، بانکداری دیجیتال و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای احمد صالحی آرا

با سلام

با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مسئول راه‌اندازی شرکت انتظام امین فرهیختگان» منصوب می شوید. از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی مطلوب، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه اهتمام ورزید.

لازم است پس از اخذ مجورهای لازم و تشکیل هیأت مدیره و تنظیم اساسنامه شرکت، با هماهنگی کامل با مرکز حراست و همفکری و همکاری سایر اعضای هیأت مدیره، در راستای حفاظت کامل از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با تأمین و اداره مطلوب امور مربوط به نیروهای حفاظت فیزیکی اقدامات مقتضی را با راهبرد صیانتی و ایمنی به انجام رسانید.

از معاونان و رؤسای مراکز و رؤسای استانی انتظار می رود همکاری لازم را در امور محوله با جنابعالی انجام دهند.
امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و نیز اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

گفتنی است آقای احمد صالحی آرا پیش از این رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =