آغاز ثبت نام بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ثبت نام بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی از شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.از شروط ثبت نام این است که یکی از زوجین در زمان ثبت نام حتماً باید دانشجو باشد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت السلام و المسلمین ربانی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: موضوع ازدواج یکی از موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی و دینی کشور است که امروزه به عنوان مسئله راهبردی باید به آن نگاه کرد. بر این اساس ازدواج آگاهانه مورد تاکید رهبری و یکی از ماموریت‌های مهم جامعه دانشگاهی و متولیان این نهاد از جمله نهاد بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در سیاست‌هایی که نظام برای افزایش جمعیت در نظر گرفته است ازدواج یکی از موضوعات با اهمیت است. توجه به ازدواج‌های آگاهانه، به هنگام و موفق یکی از ماموریت‌های مهم ما در دانشگاه‌ها است. بر این اساس طرح همسفر تا بهشت برای توسعه نشاط، زندگی سالم و امید در فضای دانشگاهی اجرایی می‌شود تا خاطره ماندگار را رقم بزند.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: ثبت نام بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی از شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد. از شروط ثبت نام این است که یکی از زوجین در زمان ثبت نام حتماً باید دانشجو باشد.

وی افزود:در این دوره اعزام دانشجویان به مشهد مقدس از ۲۶ آبان آغاز می‌شود در این دوره ۳۰ کاروان ۳۵۰ زوجی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. اعزام‌ها از ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۳ تا ابتدای ماه رمضان ادامه دارد. برنامه‌های آموزشی با موضوع جمعیت و فرزند آوری نیز طراحی شده است.

ربانی تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های خراسان شمالی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نهادها در دانشگاه‌ها و یا به سایت ezdevaj.nahad.ir مراجعه نمایند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1247121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =