کاپیتان سابق استقلال در مسیر مربیگری/ نعمتی: همه تلاشمان را می‌کنیم تا جام را به ایران بیاوریم/ شهر خودرویی ها شارژ مالی شدند

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

قاسمی نژاد: ١٠ نفره نمی شدیم استقلال نمی‌برد

امین قاسمی‌نژاد درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی بسیار خوبی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشتیم و جدا از ۱۲ دقیقه ابتدای این دیدار که در زمین هوشیار نبودیم و آنها یک گل زدند، در مابقی دقایق توانستیم یک نظم تیمی خوب را از شهرخودرو نشان دهیم.
او ادامه داد: اخراج بازیکن ما روی یک اشتباه محاسباتی رقم خورد و تیم ما را ۱۰ نفره کرد، اما آنقدر در طول هفته خوب تمرین کرده بودیم که تمام خواسته‌های سید مهدی رحمتی را مو به مو در تاکتیک تیم و در عین حالی که یک یار کمتر بودیم، پیاده کردیم و با احترام به تیم حریف، اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم حتما این بازی را می‌بردیم.
مهاجم گلزن شهرخودرو که در این بازی دو مدافع استقلال را مامور خود می‌دید، گفت: واقعیت این بود که ما پیش‌بینی این موضوع را از سمت استقلال کرده بودیم، بنابر این طبق همین موضوع هم زیر نظر سید مهدی رحمتی و کادر ایشان تمرین کردیم. مسؤولیت من مخصوصا در این بازی، بیشتر جابه‌جایی مدافعین و فضاسازی برای احمد الجبوری بود و پاس‌های خوبی هم به او دادم، اما متاسفانه روز، روز فوتبال ما نبود و توپ‌ها گل نشد.

شهر خودرویی ها شارژ مالی شدند

تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار اخیرش در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر مقابل استقلال شکست خورد، اما فرهاد حمیداوی، مالک این باشگاه مشهدی بخاطر رضایت از عملکرد تیمش مبلغ زیادی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد.
بنابر اعلام باشگاه شهرخودرو، بازیکنان این تیم در روز سه‌شنبه شاهد پیامک واریز ۴۰ درصد از قراردادهای خود بودند که با دستور مالک باشگاه به حساب آنها واریز شده بود.
شهرخودرو که در ۶ مسابقه اخیرش صاحب ۷ امتیاز شده، در هفته هفتم لیگ برتر باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود که در صورت برتری در این مسابقه از نظر امتیازی با شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر خواهد شد.

کاپیتان سابق استقلال در مسیر مربیگری

خسرو حیدری که حدود یک سال و نیم از خداحافظی غیرمنتظره او از فوتبال و استقلال می‌گذرد، پس از آویختن کفش‌هایش خیلی زود برای حضور در کلاس‌های مربیگری اقدام کرد و مدرک درجه دوم آسیا را گرفت.
مدافع راست سابق استقلال و تیم ملی پس از گذراندن دوره‌های اولیه مربیگری در ایران، در تلاش برای شرکت در کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری در هلند بود که این اتفاق برای او رخ داد و خسرو حیدری در دوره‌های آنلاین شرکت کرد.
حیدری پس از درخواست عضویت و پذیرش او توسط فدراسیون فوتبال هلند برای شرکت در کلاس‌های مربیگری، نخستین جلسه را در وبینار و زیر نظر یووب یانسن، روانشناس و کارشناس انگیزشی بازیکنان فوتبال پشت سر گذاشت.
فدراسیون فوتبال هلند در حال حاضر کلاس‌های مربیگری را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند که خسرو حیدری یکی از شرکت کنندگان در این دوره‌ها است ولی پس از پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی این کلاس‌ها به‌صورت حضوری و عملی برگزار خواهد شد که مدافع سابق استقلال و تیم ملی نیز باید در آن شرکت کند.

مدیر عامل استقلال معرفی خواهد شد

با اضافه شدن حمیدرضا آصفی به هیات مدیره استقلال حالا بحث بر سر انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه هم داغ شده است.

مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش در این باره گفت: آصفی به عنوان عضو هیات مدیره استقلال معرفی شده است. انتخاب هیات مدیره با مجمع است، اما انتخاب مدیرعامل برعهده هیات مدیره خواهد بود. طبق اطلاع من هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه ای دارد و ممکن است درباره مدیرعامل تصمیم گیری شود که اگر این اتفاق بیفتد، نام مدیرعامل جدید به وزارت ورزش اعلام خواهد شد تا از سوی وزیر ورزش حکم او صادر شود.

وی در پاسخ به این سوال که فردا قطعا مدیرعامل انتخاب می شود و آیا مددی، سرپرست باشگاه قرار است معرفی شود، اضافه کرد: در دستور جلسه هیات مدیره باشگاه این موضوع بوده که مدیرعامل فردا انتخاب شود، اما من نمی دانم که چه کسی مدیرعامل خواهد شد. شاید هم اصلا فردا مدیرعامل را انتخاب نکنند.

شیخ بازیکن محبوب هواداران

تمرینات استقلال برای برگزاری دیدار مقابل ذوب آهن ادامه دارد و شیخ دیاباته همچون روز گذشته، در تمرین صبح امروز آبی پوشان نیز حضور داشت تا خود را رفته رفته مهیای حضور در میادین کند.
دیاباته که پیش از دیدار مقابل پیکان در تمرینات آبی پوشان دچار آسیب دیدگی شد، بازی مقابل این تیم، صنعت نفت آبادان و شهرخودرو را از دست داد و به احتمال فراوان در دیدار مقابل ذوب آهن نیز غایب خواهد بود.
دیاباته که از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال و هم تیمی هایش برخوردار است، امیدوار است زودتر به شرایط آرمانی برسد و برای تیمش به میدان برود. بازیکنی که در فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرد، با گذشت 6 هفته از لیگ بیستم، هنوز نتوانسته است برای استقلال گلزنی کند.
البته این مهاجم اهل مالی در هفته دوم به دلیل مشاجره با محمود فکری دچار حاشیه شد ولی او خیلی زود اتفاقات اهواز را فراموش کرد و در تمرینات تیم حضور یافت تا نشان دهد تفکرات حرفه ای دارد.
استقلال روز جمعه در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می رود و با توجه به وضعیت دیاباته، او به این بازی نخواهد رسید ولی وضعیت دیاباته برای هفته های بعد توسط کادر پزشکی آبی پوشان بررسی می شود.

نعمتی: همه تلاشمان را می‌کنیم تا جام را به ایران بیاوریم

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه باید روز شنبه 29 آذرماه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندایی کره جنوبی برود.
او در گفتگویی واقع در محل اردوی تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا درخصوص شرایط تیم گفت: «فکر می‌کنم امروز سومین روزی است که ما به دوحه آمدیم. در طی این سه روز دو جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر شرایطمان از هر لحاظ بسیار خوب است.»
وی در ادامه افزود: «باید از باشگاه تشکر کنم که ما را خیلی زود به قطر آورد. چراکه هم از شرایط زمانی و هم آب و هوایی می‌توانیم دوباره خودمان را وفق بدهیم و امیدوارم تا روز بازی سرحال و هماهنگ باشیم.»
سیامک نعمتی در ارتباط با مقدار شناخت بازیکنان از تیم اولسان هیوندای کره اظهار داشت: «ما تا به امروز دو جلسه آنالیز از تیم حریف را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم تا روز بازی سه جلسه آنالیز دیگر را داشته باشیم که امیدوارم بتوانیم تا پیش از شروع بازی نقاط ضعف و قدرت این تیم را متوجه شویم.»
مدافع راست شایسته پرسپولیس درباره انتظارات هواداران مبنی بر بازگشت این تیم با جام تأکید کرد: «هواداران پرسپولیس که همواره پشتیبان این تیم بودند و الآن فکر می‌کنم کل ایران نگاه ویژه‌ای به این بازی داشته باشند. انشالله ما هم بتوانیم در درجه اول یک بازی خوب را ارائه دهیم و در ادامه با جام قهرمانی به ایران برگردیم.»

پیگیری کادر فنی استقلال برای بازگشت فرشید

فرشید اسماعیلی هافبک آبی‌های پایتخت چند روز قبل در جریان یکی از تمرینات با احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه به خاطر مسائل مالی قراردادش درگیری لفظی پیدا کرد و به همین خاطر به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد.
اسماعیلی از آن روز در تمرینات استقلال نیز حضور پیدا نکرده و وضعیتش مشخص نیست. در این باره کادرفنی استقلال خواهان بازگشت اسماعیلی به تمرینات بعد از تنبیه انضباطی است اما مددی به عنوان نفر اول باشگاه هنوز تصمیم نهایی را درباره این بازیکن اتخاذ نکرده است.
پرویز مظلومی سرپرست استقلال درباره فرشید اسماعیلی گفته بود که او باید به خاطر رفتارش تنبیه شود اما نباید این بازیکن را از استقلال فراری بدهند. از اینرو حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال هم اعلام کرده که اسماعیلی به زودی به تمرینات برمی‌گردد.
با این تفاسیر مشخص نیست باشگاه استقلال چه جریمه‌ای را برای هافبک خاطی خود در نظر می‌گیرد و باید دید چه زمانی مجوز بازگشت اسماعیلی به تمرینات صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =