۲۵ کیلو کاهش وزن برای ایفای نقش / به جایزه فکر نمی‌کنم

بازیگر فیلم سینمایی علفزار گفت: به کاندید شدن و جایزه گرفتن فکر نمی‌کنم چرا که بزرگ‌ترین جایزه من حضور در این گروه دوست‌داشتنی و حضور در جشنواره بود.

صدف اسپهبدی بازیگر فیلم سینمایی علفزار در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نحوه آشنایی خود با گروه فیلم علفزار گفت: من پیش از این چندین کار کوتاه برای کاظم دانشی کارگردان بازی کرده بودم. وی برای فیلم علفزار از من درخواست کرد تا وزنم را کاهش دهم تا شاید مرا برای این نقش انتخاب کنند، من نیز چندین ماه تلاش خود را انجام دادم و سعی کردم از نزدیک با معتادان واقعی برخورد داشته باشم و سرانجام با کاهش ۲۵ کیلویی وزنم توانستم گروه را مجاب کنم که برای کاراکتر فریبا مناسب هستم.

اسپهبدی در پاسخ به این سوال که چگونه با وجود اینکه مادر نیستید توانستید از عهده این نقش برآیید گفت: خب یکی از قسمت‌های سخت ماجرا به غیر از اعتیاد کاراکتر فریبا همین مادر بودن نقش بود ولی از آنجایی که جو پشت صحنه دوست‌داشتنی بود و گروه با هم همدل بودند و مخصوصا رابطه من با آدرینا توشه که نقش دخترم را ایفا می‌کرد، ما ذره‌ای مشکل برای درآوردن نقش نداشتیم و این حس نا خودآگاه به وجود آمد و خدا را شکر که توانستیم آن را منتقل کنیم.

وی در خصوص سختی کاهش وزن خود نیز گفت: این کار برایم بسیار دشوار بود اما توانستم طی ۸ ماه هر طور که شده این کار را انجام دهم و نقش را آنقدر دوست داشتم که برایش چنین کاری را انجام دهم.

آیا توسط داوران دیده خواهد شد یا نه گفت: راستش به این مسائل فکر نمی‌کنم و برایم اهمیتی ندارد.

وی در پایان درباره اینکه آیا فکر می‌کنید این فیلم مورد استقبال قرار بگیرد یا خیر، گفت: من آرزوی قلبی‌ام این است که بهترین اتفاقات برای برای فیلم رخ دهد و به آن نیز امید دارم اگرچه هنوز نتوانسته‌ام سایر آثاری که در جشنواره حضور دارند را تماشا کنم اما به این امید دارم که کاندیدای متعددی از این فیلم داشته باشیم و در خصوص نقش خودم نیز باید عنوان کنم که قطعا به کاندید شدن و جایزه گرفتن فکر نمی‌کنم چرا که بزرگ‌ترین جایزه من حضور در این گروه دوست‌داشتنی و حضور در جشنواره بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =