ملاقات خصوصی با ذائقه مخاطب جور است / هیچ‌گاه برای بازی در یک نقش پولی پرداخت نکردم + فیلم

بازیگر فیلم ملاقات خصوصی گفت: فکر می‌کنم که ذائقه مخاطبان با فیلم‌هایی نظیر ملاقات خصوی جور است و آن را دوست داشته باشند.

سیاوش چراغی پور بازیگر فیلم ملاقات خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نقش خود در فیلم ملاقات خصوصی اظهار کرد: من نقش پدر خانواده‌ای را بازی می کنم که تا حدودی از هم پاشیده است و در نتیجه اتفاقی که اختیاری در آن نداشته به زندان افتاده و در آنجا یه صورت ناخواسته بین باندی قرار می‌گیرد که متوجه می‌شود آنها یک باند قاچاق مواد مخدر هستند.

بیشتر بخوانید:

روز چهارم چهلمین جشنواره فجر/ شاه حاتمی: درآمد حاصل از فیلم ماهان تقدیم کودکان سرطانی می‌شود

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما در این سال‌ها به صورت مستمر فعالیت داشته‌اید و بسیاری از دوستان شما علت کم کاری شان را نقش فروشی و وجود مافیا درسینما می‌دانند آیا این قضیه صحت دارد یا نه گفت: من خود به شخصه  وارد بخش مافیا نشده ام، من هیچ گاه برای بازی در یک نقش پولی پرداخت نکرده‌ام و هیچ گاه برای داشتن یک نقش با هیچ کارگردانی تماس نگرفته ام و همواره برای بازی در فیلم ها به دفتر کارگردان ها دعوت شده ام و حتی بعد از فیلم به دفاتر سینمایی هم سر نمی زنم و زمانی که علت را از من می‌پرسند می گویم نمی‌آیم مبادا فکر کنید که نقش از شما می خواهم. اما حرف شما را قبول دارم و همیشه در بسیاری از دفاتر سینمایی که رفتم سعی کرده‌ام که از فرصت استفاده کنم و برای دوستانی که از من با استعداد تر و هنرمندتر هستند و جایشان در سینمای ما خالی است کاری کنم؛ منتها چه کنم این وضعیت حاصل شرایط فرهنگی غم انگیز ایران است که دست من هم نیست.

بازیگر فیلم ملاقات خصوصی در پایان درباره اینکه آیا ملاقات خصوصی در اکران عمومی مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت یا نه عنوان کرد: فکر می‌کنم که ذائقه مخاطبان با فیلم‌هایی نظیر ملاقات خصوی جور است و آن را دوست داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =