بازار خودرو تا آخر سال به چه سمتی می‌رود؟/ انفجار قیمتی در صورت انفجار خبری

یک کارشناس بازار خودرو گفت: به نظرم بازار خودرو به دلیل نبود نتیجه نهایی برای مذاکرات به همین شکل ادامه یافته و اگر هم قرار باشد تاثیری از مذاکرات بگیرد، به سال بعد موکول خواهد شد.

حسن کریمی سنجری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص پیش بینی وضعیت بازار خودرو تا پایان سال، گفت: به نظرم موضوع برجام به دلیل طولانی شدن روال آن، به امسال نمی رسد و اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد به سال بعد خواهد رسید. مگر اینکه خبر خاصی درباره برجام منتشر شود. به نظر می رسد که مذاکرات هم تمام شده و فقط یک تصمیم گیری سیاسی از سوی دو طرف نیاز دارد.

بیشتر بخوانید

ماجرای پیامک‌های توقیف خودرو چیست؟

وی گفت: به نظرم اتفاقی در این طرف سال نمی افتد و بازار به همین شکل به سال بعد می رود. البته ممکن است شرایط تورم با امسال قدری متفاوت باشد و درصدی رشد قیمت را روی خودرو داشته باشیم.

کریمی سنجری تاکید کرد: فکر می کنم امسال با همین روال فعلی که قیمت ها نه آن چنان افت کرده و نه خیلی افزایشی است، به پایان می رسد. البته افرادی هم که قصد خرید خودرو دارند، خریدشان را موکول به آخر سال نمی کنند و در همین روزها آن را انجام می دهند. مجموع شرایط و اتفاق های سیاسی تا پایان سال همین است و به نظر نمی رسد که اتفاق خیلی خاصی در بازار خودرو بیافتد. مگر اینکه به یکباره بمب خبری در این روزها بیافتد.

کد خبر: 1132639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =