تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی انگلستان

یکی از تیم‌های مدعی که از قضا در گروه تیم ملی ایران هم حضور دارد، تیم فوتبال انگلستان است که سابقه پررنگی در جام‌جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوبتال انگستان که طرفداران زیادی دارد تا بحال توانسته یک بار در سال ۱۹۶۶ قهرمان جهان شود؛ این تیم در گروهi و در هم گروهی بالهستان، آلبانی، مجارستان، اندورا و سن مارینو توانست به عنوان تیم اول به جام جهانی قطر صعود کند.

بیشتر بخوانید:

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی اکوادور

گروه انگلستان در جام جهانی

تیم شیرها در این جام جهانی به مصاف ایران، آمریکا و ولز خواهد رفت.

دوشنبه 30 آبان: انگلستان-ایران

جمعه 4 آذر: انگستان-آمریکا

شه‌شنبه8آذر: انگلستان-ولز

نحوه صعود به جام جهانی

در آخرین بازی انگلیس با ۱۰ گل تیم ملی سن مارینو را تحقیر کرد! شاگردان ساوتگیت با آخرین پیروزی خود و با ۲۶ امتیاز به صورت مستقیم راهی قطر شدند.

سرمربی

گرت ساوتگیت که سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. وی در تاریخ ۱۲ دسامبر ۱۹۹۵ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال انجام داد و با حضور در ۵۷ بازی ملی، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۰۴ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال سوئد برگزار کرد. او از سال 2018 وظیفه سرمربی‌گری تیم ملی انگلستان را برعهده دارد.

بازیکنان و ستاره‌ها

نیک پاپ، آرون رمزدیل، دین هندرسون، ریس جیمز، لوک شاو، جان استونز، اریک دایر، هری مگوایر، کییرن تریپر، کایل واکر، کانر کودی، مارک گوئهی، فیکایو توموری، ترنت الکساندر، بن چیل‌ول، دکلان رایس، جود بلینگام، فیل فودن، جردن هندرسون، هری کین ،رحیم استرلینگ، تمی آبراهام.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1157284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =