پاشازاده: استقلال در بازی با نساجی بدشانس بود

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان نمایش مقتدرانه‌ای مقابل نساجی داشتند، این نوع فوتبال رضایت همه را به همراه دارد و تمام استقلالی‌ها از تماشای بازی این تیم لذت بردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی پاشازاده در گفت‌وگویی با اشاره به تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌و کم لیگ برتر ایران اظهار داشت: استقلال در روزی که می‌توانست و شایستگی آن را داشت که سه امتیاز کامل بازی با نساجی را به نام خود ثبت کند برابر حریف خود به تساوی رسید.

بدهی چند میلیون دلاری استقلال به لیگ فوتبال

وی افزود: شاگردان ریکاردو ساپینتو فرصت‌های زیادی را برای گلزنی در این مسابقه بر روی دروازه حریف خلق کردند اما فقط یک بار توانستند به گل برسند، به طور حتم اگر فرصت‌هایش را تبدیل به گل می‌کرد پیروزی پر گلی برای آبی‌پوشان ثبت می‌شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:استقلال نمایش مقتدرانه‌ای مقابل نساجی مازندران و در خانه حریف داشت، این نوع فوتبال استقلال رضایت همه را به همراه دارد و تمام استقلالی‌ها از تماشای بازی این تیم لذت بردند.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال با این نوع بازی کردن شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و به طور حتم اگر بتواند گل گهر سیرجان را در تهران شکست دهد بیش از گذشته به قهرمانی امیدوار می‌شود.

وی تاکید کرد: استقلال در چند هفته اخیر به تکامل رسیده است، این تیم در فاز هجومی بهترین شرایط را دارد و خلق فرصت‌های گلزنی زیاد در هر مسابقه حکایت از این دارد، آبی‌ها در تمرینات وقت زیادی را به این بخش اختصاص داده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من امیدوارم با کمک مسولان ورزش و دولت بدهی استقلال به استراماچونی که مربوط به سال‌های گذشته است پرداخت شود، اینکه در سال‌های گذشته بدهی پرداخت نشد تا کار به اینجا بکشد موضوعی است که باید از سوی نهادهای مربوطه مورد کاوش قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =