تردد زائران در مرز خسروی از ۱۸۰هزار نفر عبور کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۱۸۰هزار نفر از مرز بین‌المللی خسروی تا پایان روز پنج‌شنبه(۲۵ مرداد) خبر داد.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه روز جمعه(۲۶مرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته(پنج‌شنبه، ۲۵مرداد)، ۱۸۰هزار و ۵۵۱ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند.

وی افزود: از مجموع ترددهای زائران و مسافران در پایانه مرزی خسروی، ۵۹ هزار و ۲۰۸ آن نفر مربوط به شبانه روز گذشته است که نسبت به روز قبل از آن، بیش از ۱۸هزار نفر افزایش داشته است.

کهریزی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۳ هزار و ۷۷۹ نفر از کشور خارج شده و در همین مدت پنج هزار و ۴۲۹ نفر نیز از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از مجموع ۵۳هزار و ۷۷۹ نفری که روز گذشته از مرز بین‌المللی خسروی خارج شدند، ۵۳ هزار و ۵۴۸ نفر آنها ایرانی و ۲۳۱ نفر غیر ایرانی بوده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: از مجموع افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند نیز، ۵ هزار و ۳۱۹ نفر ایرانی و ۱۱۰ نفر آنان غیرایرانی بوده‌اند.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =