اعزام ۵۳۸ دانشجو به اردوهای راهیان نور توسط دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از اعزام ۵۳۸ دانشجو به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حیدری نارمندی در مراسم بدرقه کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس  در جنوب کشور با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان گفت: بسیج دانشجویی امسال نیز با هدف جهاد تبیین دانشجویان  ۱۴ واحد و مرکز دانشگاه های آزاد استان هرمزگان را جهت زیارت مناطق عملیاتی درقالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی  هورالعظیم، اروند، نهر خیر، نهر علقمه، نهر علی شیر، فکه، فتح المبین هویزه، شلمچه، طلاییه و دوکوهه اعزام کردیم که این حرکت انقلابی  تجلی علاقه جوانان انقلابی به جان برکفان رزمنده وشهید جنگ تحمیلی است.

۲ درصد از دانشجویان هر واحد دانشگاهی می‌توانند در اردوی راهیان نور شرکت کنند

 این مسئول فرهنگی تاکید کرد: اعزام دانشجویان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های ۸ ساله دلیرمردان دفاع مقدس و همچنین رخدادی جهت تحکیم پیوند میان جوانان با آرمان های شهدا و رزمندگان است. به همین منظور باید در استمرار بخشیدن به این مهم ، برنامه ریزی مدون و منظمی داشت.

حیدری نارمندی افزود:  این برنامه شامل اسکان ۶ روزه در مناطق عملیاتی، زائران  در این مناطق  به بازدید و زیارت مزار شهدا و خاطره گویی توسط چهره های موثر دفاع مقدس همچنین روایتگری در حوزه جهاد تبیین است. همچنین امکان پیگیری مجازی توسط مخاطبان و دوستدار فر هنگ ولایی ، شهدا و ایثارگران با استفاده از فضای مجازی فراهم شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، تعداد زائران اعزامی به اردوهای راهیان نور را  ۵۳۸ نفر خواند و افزود: از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر برادر و ۲۳۸ نفر خواهر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =