هواشناسی ایران / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز پنجشنبه

اواخر وقت پنج‌شنبه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود. این سامانه در آذربایجان غربی سبب رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و سه شنبه در برخی نقاط، کرمان، سیستان و بلوچستان شمال هرمزگان و فارس چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب کرمان، شمال هرمزگان، شمال و شرق فارس و جمعه در ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

هواشناسی ایران / کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در استان‌های شمالی

همچنین امروز در نیمه شمالی کشور در برخی نقاط شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، گیلان، مازندران ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط خراسان رضوی و سه شنبه تا پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

 اواخر وقت پنج‌شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب سبب بارش خواهد شد. در دو روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه منطقه زابل گردوخاک پیش بینی می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش محسوس دما خواهیم داشت همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان دوشنبه مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =