از هم‌بازی شدن مسی و طارمی تا قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری در عربستان / مقصد بعدی لئو کجاست؟

الهلال و بارسلونا علاقه زیادی برای برگرداندن مسی نشان داده‌اند و باتوجه به اختلاف مسی و پاریس، بسیار بعید است که مسی در فرانسه بماند، با این حال کسی از مقصد بعدی مسی خبری ندراد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، پس از پیوستن رونالدو به النصر، کارشناسان کم کم متوجه موضوع جدیدی در درنیای فوتبال شده بودند، اینکه عربستان و سیاستمداران سعودی قصد دارند به طرز چشمگیری بر فوتبال عربستان و افزایش کیفیت لیگ عربستان سرمایه گذاری کنند؛ به‌جز رونالدو اسامی مثل کریم بزنما، مودریچ و مسی به گوش می‌رسید.

باشگاه پاری سن ژرمن مسی را بخشید

بعد از سفر لیونل مسی به عربستان، برخی رسانه‌ها دم از توافق فوق ستاره آرژانتینی با سعودی‌ها زدند اما هیچ منبع موثقی این موضوع را تأیید نمی‌کرد. خیلی طولی نکشید که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد و مسی را دو هفته تعلیق کرد اما این موضوع با معذرت‌خواهی مسی حل شد و مدیریت پاریس او را بخشید اما این موضوع دلیلی بر رابطه دوستانه مسی و پاریس نیست. اکثر فوتبال دوستان در این باره، بر دو موضوع متمرکز هستند:اول اینکه قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به اتمام می‌رسد و دوم آن‌که بارسلونا علاقه زیادی برای برگرداندن مسی نشان داده است پس بسیار بعید است که مسی در فرانسه بماند، با این حال کسی از مقصد بعدی مسی خبری ندارد.

اما طولی نکشید که خبر پیوستن مسی به الهلال عربستان توسط یک خبرگزاری مهم (فرانس پرس) منتشر شد، این خبرگزاری در طی گزارشی توافق مسی و الهلال را به ارزش ۵۰۵ میلیون دلار قطعی دانست، مبلغ این قرارداد آنقدر بالا هست که مسی بازی در الهلال را قبول کند اما این‌بار یک تکذیبیه از خورخه مسی، پدر ستاره آرژانینی که مدیر برنامه‌اش نیز می‌باشد، منتشر شد که انتقال مسی به عربستان را تکذیب کرد. خورخه مسی در این باره به رسانه‌ها گفت: قطعاً هیچ چیز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده توافق نشده، ما در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت. هیچ چیز امضا و توافق نشده و به صورت شفاهی هم توافقی انجام نشده است.

با توجه به مطالب ذکر شده باز هم به خانه اول باز می‌گردیم، مقصد بعدی مسی بعد از پاریس کجاست؟

موضوع جالب دیگر که توجه فوتبال‌ دوستان را به خود جلب کرد، رویاپردازی‌ رسانه‌های سعودی بود؛ از رقابت تنگاتنگ رونالدو و مسی در لیگ عربستان تا هم‌تیمی شدن ادن هازارد، مسی و مهدی طارمی در الهلال.

از هم‌بازی شدن مسی و طارمی تا قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری در عربستان / مقصد بعدی لئو کجاست؟

سعودی اسپورت، خبرگزاری ورزشی عربستان، ترکیب عجیب الهلال را برای فصل بعد لیگ عربستان به نمایش گذاشت که در خط حمله آن مثلت مسی-طارمی-هازارد قرار داشتند. برخی از کارشناسان این ترکیب را جدی گرفتند و قصد سعودی‌ها را برای خرید این سه بازیکن مهم دانستند.

به گزارش ایسکانیوز، امسال پاری‌سن‌ژرمن، نتوانست آن‌طور که باید بدرخشد. پاریسی‌ها با در دست داشتن ستاره‌هایی مثل نیمار، امباپه و مسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند که موجب دلسردی هوادارن نسبت به بازیکنان و کادر فنی این تیم شد حتی گفته‌ها حاکی از این است که مدیریت باشگاه پاریس قصد دارد تا مورینیو را برای فصل بعد به خدمت بگیرد و مسی و نیمار از این تیم بروند؛ اما به کجا؟ تنها می‌توان گفت: هیچ چیز قطعی نیست!

انتهای پیام/

کد خبر: 1180948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =