بابایی: بیشتر ساختمان‌های ناایمن اداری و تجاری هستند

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تعداد ساختمان‌های ناایمن به ۹۵ ساختمان کاهش یافته است ، گفت: این ساختمان‌ ها باید تا پایان امسال تعیین تکلیف شوند.

 به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران  در جمع خبرنگاران به موضوع ساختمان های ناایمن اشاره کرد و گفت: پیرو تذکراتی که به مالکان در خصوص رفع خطر ساختمان‌ها داده شد جلسه‌ای با مالکان ساختمان‌ها در اسفند سال گذشته برگزار شد و در این جلسه اتمام حجت کرده‌ایم که اگر پیمانکاری قرارداد ایمن‌سازی منعقد نکند ساختمانش پلمب و انشعاباتش قطع خواهد شد.

اعلام اسامی تعدادی از ساختمان‌های ناایمن تهران

به گفته بابایی، تعداد ساختمان‌های ناایمن به ۹۵ ساختمان کاهش یافته است و در خصوص این ساختمان‌ها مکاتباتی صورت گرفته و در برنامه توسعه چهارم شهرداری نیز تعیین شده که این ۹۵ ساختمان‌ باید تا پایان امسال تعیین و تکلیف شوند.

وی ادامه داد: با انتشار لیست ساختمان های ناایمن موافق هستیم،  انتشار لیست وظیفه مجری است و از شهردار تهران می‌خواهم اکنون درباره ساختمان‌هایی که پای کار نیامده‌اند اطلاع رسانی کند تا مردم در آن ساختمان‌ها وارد نشوند.

به گفته بابایی، غالب این ساختمان‌های ناایمن اداری و تجاری هستند و در خصوص مراکز درمانی دستورالعمل‌هایی صادر شده است که این مراکز برای ایمن سازی مراجعه کنند اما جدیداً گفته شده وزارت بهداشت مهلت یک ساله‌ای برای تمدید مجوزها در نظر گرفته است، در حالیکه این موضوع منجر به کند شدن سرعت ایمن سازی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1181384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =