جشنواره داستان نویسی «به یاد لاله‌ها» در واحد سمنان برگزار می‌شود

دبیرخانه استانی سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان افتتاح شد که قرار است جشنواره داستان نویسی «به یاد لاله‌ها» در واحد سمنان برگزار شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه استانی سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در واحد سمنان آغاز کارکرد.

مهدی سلطانی فر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با تاکید بر اینکه در دومین جشنواره، همانند سال گذشته، ماموریت برگزاری جشنواره داستان نویسی «به یاد لاله‌ها» به استان سمنان تفویض شده درباره وظایف دبیرخانه استانی تصریح کرد: پیگیری تعیین سطح جشنواره، زمانبندی اجرا، برنامه‌ریزی رویدادها و تصویب فهرست برنامه‌های اختتامیه این جشنواره و همچنین تشکیل کمیته داوران و کمیته اجرایی از وظایف این دبیرخانه محسوب می شود.

دبیر سومین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به توفیقات حاصل شده و کسب رتبه دوم کشوری در نخستین جشنواره داستان نویسی «به یاد لاله‌ها» افزود: تلاش خواهیم کرد با شکل گیری ساختارهای علمی و اجرایی، مراسمی درخور شان عنوان این جشنواره اجرا شود. بی شک کار خالصانه، انسجام و همدلی آمیخته با عشق و معرفت می تواند ما را در دستیابی به اهداف پیش بینی شده موفق کند.

در این  مراسم که با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و جمعی از استادان و کارکنان در ساختمان اداری واحد سمنان برگزار شد، حجت الاسلام دکتر حسین ابوالفضلی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی، به عنوان برادر شهید والامقام، با تعصی به آیات شریف کلام الله مجید، آیین بریدن روبان را اجرا کرد.

 اجرای جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها، توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با همکاری موسسه امامت و مهدویت، در ذیل برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که در ایام ماه های رجب و شعبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1187183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =