پیش‌ راه‌اندازی کارخانه هوشمند سازی ساختمان انجام شد

مدیر عامل کارخانه هوشمندسازی ساختمان گفت: وجه تمایز ما نسبت به دیگررقبا، قیمت پایین با حداکثر کارایی و عدم نیاز به پیش نیازهای ساختاری است که با پیاده سازی آن سبب شده که هزینه ساخت یک خانه از قیمت سنتی پایین‌تر باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی اکبری معاون فنی مهندسی دانشگاه و نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه، مدیر سراهای نوآوری و مراکز رشد دانشگاه آزاد، رئیس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر سرای نوآوری و رشد و سایر مسئولان  دانشگاه آزاداسلامی  یزد از کارخانه هوشمند سازی ساختمان بازدید و از نحوه عملکرد و پیش راه اندازی این کارخانه بازدید کردند.

سید رضا علوی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آرسام صنعت ایساتیس یزد و کارخانه هوشمندسازی ساختمان با اشاره به زمینه تخصصی این شرکت در زمینه ایمن سازی منازل اظهار کرد: با این روش هوشمندسازی هزینه منازل از حالت ساخت سنتی کمتر، ساختمان ایمن‌تر است و هزینه تمام شده وجه تمایز ما از دیگر رقبا بوده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرسام ایساتیس با اشاره به جزئیات و مزایای محصول تولید شده گفت: روی تمام سخت‌افزارهای تولید شده، کلیدهایی وجود دارد که کاربر قادر به کنترل دستی است و جدا از آن با داشتن ریموت کنترل، می توان در محل؛ آب، برق، گاز و روشنایی را به راحتی کنترل کرد.

سید رضا علوی با اذعان به استفاده از برنامه کاربردی در این دستگاه گفت: برنامه‌های کاربردی طراحی شده که روی گوشی و تبلت نصب و بدون احتیاج به اینترنت در داخل محل ‌می‌توان از ساختمان محافظت کرد و جدا از آن برنامه کاربردی دیگری تحت وب وجود دارد که برای افرادی که دارای سیستمی به غیر از اندروید هستند، قادرند توسط هر وسیله‌ای که قابلیت اتصال به اینترنت داشته و یک مرورگر را اجرا نماید فضا را کنترل کرد.

علوی از تنوع سبد محصول کارخانه گفت و اظهار کرد: فاز اول محصول ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری است و در فازهای بعدی در صنعت، کشاورزی و بیمارستان‌ها کاربرد دارد.
وی شرکت را زمینه‌ای برای ورود نخبگان  و جوانان کشور به بازار کار برشمرد و در ادامه گفت: شرکت به جوانان  این اجازه را داد که ایده‌های خودشان را محک زده و در کنار دانش بنیان و فناور بودن در زمینه شتاب‌دهنده خصوصی فعالیت و بتوان افراد علاقه‌مند را جذب  کرد.

سیدرضاعلوی کمک دولت را تنها در ارائه تسهیلات دانست و ادامه داد: ازمحمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد که سبب شدند شرکت کارآفرین باشد و محمد مهران لسان صدق، مدیر مرکز رشد و فناوری واحد یزد که در تمامی مراحل مشوق بوده وتلاش‌های فراوانی در تجاری سازی محصول داشته اند تشکر کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1193803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =