حضور نخبگان در صحنه انتخابات، عامل شور و نشاط مردم و امید بخشی در جامعه است

حضور نخبگان در صحنه انتخابات، عامل شور و نشاط مردم و امید بخشی در جامعه است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی به عنوان نامزد در انتخابات، می تواند نقش ویژه‌ای در شور و نشاط مردم و امیدبخشی در جامعه داشته باشد.

رحیمی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه و تأکید مقام معظم رهبری برای حضور نخبگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمامی استادان، فرهیختگان و نخبگان به ویژه نخبگان سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری که قابلیت و توانایی شرکت در انتخابات را دارند، دعوت می‌کنم به عنوان نامزد در این اتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: مردم نیز با عزمی راسخ و شور و نشاط مضاعف، مسائل مربوط به انتخابات را دنبال کنند تا با مشارکت مردمی در دوازدهمین دوره انتخابات، بهترین‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآور شد: جامعه نخبه دانشگاهی می تواند تأثیر مستقیم بر شور و نشاط انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و نقش موثر در آگاهسازی مردم در انتخاب اصلح داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: نخبگان سیاسی و علمی آگاه به مسائل روز کشور باید از ظرفیت علمی خود در آگاه سازی و ایجاد انگیزه و امید در بین آحاد جامعه به بهترین شکل استفاده کنند.

وی در پایان گفت: در شرایط حساس کنونی، انتخابات امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود و نخبگان و قشر فرهیخته، با شناختی که مردم از آنها دارند، می توانند در حضور حداکثری، شور و نشاط و امیدبخشی مردم نقش آفرینی کنند.

کد خبر: 1194283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =