نامگذاری مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به نام شهید محمد گودرزی شهرکی

مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به نام شهید محمد گودرزی شهرکی نامگذاری شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان چهارمحال و بختیاری و پیش اجلاسیه این کنگره، در مراسمی با حضور پدر و مادر و خانواده شهید والامقام، شهید محمد گودرزی شهرکی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به نام دانشجوی شهید محمد گودرزی شهرکی نامگذاری و مزین شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در آئین نامگذاری مجموعه ورزشی دانشگاه به نام دانشجوی شهید امنیت گفت: شهید عزیزمان، شهید محمد گودرزی شهرکی در ترم آخر رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی مشغول به تحصیل بود که برای دفاع از سرزمین خود به مناطق مرزی کشور اعزام شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: این دانشجوی شهید یکی از بهترین دانشجویان فعال فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود که اخلاق نیکویشان زبان زد دوستان هم کلاسی اش است.

رحیمی بیان کرد: ان شاء الله تمامی دانشجویان این واحد دانشگاهی ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشند و با ادامه دادن این مسیر، دشمنان ایران را از رسیدن به اهداف شوم شان ناامید کنند.

شهید والامقام، شهید محمد گودرزی شهرکی، 28 آذرماه ۱۴۰۱ در یک اقدام تروریستی بین گروهک‌های ضد انقلاب با نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در منطقه مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تا کنون 7 شهید دانشجو در دوران جنگ تحمیلی و یک شهید دانشجوی امنیت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این برنامه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون ایثار ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

کد خبر: 1199180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =