توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در ایام اربعین

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر توجه و رسیدگی ویژه به حوزه بهداشت، درمان و سلامت زوار طی ایام اربعین ۱۴۰۳ در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، دوشنبه، ۱ مرداد ۱۴۰۳ در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی(ع) نیازمند کمک جمعی و همکاری همه جانبه تمام دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین بخشی که در راهپیمایی باشکوه اربعین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد حوزه بهداشت و درمان است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: بی‌شک با اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی این استان خدمات خوبی در حوزه سلامت به زائران اربعین ارائه می‌شود.

کریمی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره و به‌ویژه در بحران‌ها و همایش عظیم اربعین حضوری پر رنگ و قابل توجه داشته که بسیار قابل تقدیر است.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه این نشست، گفت: ️خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله(ع) برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین در مرز خسروی احداث شد و با حضور وزیر بهداشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در سال گذشته نیز بهترین خدمات بهداشتی و درمانی در مرز خسروی به زائران اربعین ارائه شد و در کشور مقام اول را در بحث ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام اربعین کسب کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در اربعین امسال علاوه بر راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز خسروی با امکانات و تجهیزات کامل، تعداد ۱۲۰ آمبولانس از ورودی مسیر تردد زائران به استان تا مرز خسروی مستقر خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: همچنین برای ارائه خدمات بهتر به زائران‌، تعداد ۲۵ دستگاه آمبولانس در نقطه صفر مرز خسروی‌، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ فروند بالگرد نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، خدمات بهداشتی و درمانی به بهترین نحو ممکن به زائران اربعین حسینی(ع) ارائه شود.

خبرنگار: رضا میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1237551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =