«شیمی دارویی» به لیست رشته‌های دکترای واحد یزد اضافه شد/ استقبال بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی

رئیس اداره پذیرش و ثبت نام، ازاستقبال خوب پذیرفتگان در مقطع تحصیلات تکمیلی و اضافه شدن رشته های جدید در واحد یزد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید احمد فاطمی رئیس اداره پذیرش و ثبت نام واحد یزد از پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: برای دانشجویان ترم جدید پس از ثبت نام همزمان انتخاب واحد توسط کارشناسان آموزشکده انجام خواهد شد.

رئیس اداره پذیرش و ثبت نام ادامه داد: از مجموع اسامی اعلام شده ۱۵۰۰ نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی پذیرش قطعی و انتخاب واحد شده است.

سید احمد فاطمی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از پذیرفته شدگان در خصوص روند ثبت نام غیر حضوری و حضوری اظهار کرد: تصمیمات اتخاذ شده از طرف رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش فرم‌های ثبت نام سبب کاهش در هزینه و رضایتمندی ثبت نام شدگان بوده است.

رئیس اداره پذیرش و ثبت نام واحد یزد ادامه داد: وام‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای پرداخت شهریه یکی از دلایل استقبال پذیرفته شدگان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد است.

وی ساعت کلاس‌ها را در بعد از ظهر و روزهای پایانی هفته اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی خوب  معاونت آموزشی و مهارتی، برای دانشجویان این ظرفیت ایجاد شده که هم زمان بتوانند در کنار شغل به تحصیل در رشته مورد علاقه خود ادامه دهند.

سید احمد فاطمی رشته‌های جدید در نیم سال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲  در مقطع ارشد را شامل شیمی‌دارویی، حسابداری قضایی، سردفتری اسناد رسمی، مدیریت آموزشی، مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات و رشته ایمنی صنعتی یا HSE دانست و افزود: در مقطع دکترا یک رشته به رشته‌های موجود اضافه شده که شیمی دارویی است.

رئیس اداره پذیرش ثبت نام افزود: بیشترین آمار پذیرش در رشته های مجموعه علوم انسانی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیش از ۴۰ سال سابقه آموزشی دارای مجرب ترین اعضا هیئت علمی است.

سید احمد فاطمی از ابوالفضل صادقیان  معاون آموزشی و مهارتی و علی شیبانی مدیر آموزش که با اتخاذ تصمیمات ، تمهیدات خوبی را برای پذیرش دانشجویان و رضایتمندی آنان سبب شدند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 1200179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =